آخرین اخبار وباز تاب بین المللی حمله ایران به اسرائیل

پاسدار باقری رئیس ستاد نیروهای مسلح تحت‌امر خامنه‌ای: در این حمله ۳پایگاه نظامی هوایی اصلی اسراییل از جمله اهداف بودند.

سایت حکومتی جماران: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در اطلاعیه‌یی نسبت به هر گونه فعالیت در حمایت از اسراییل در فضای مجازی هشدار داده است.

خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برای حفظ ایمنی پروازها و شرایط منطقه، تمام پروازها در سراسر کشور تا ساعت پنج صبح روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه باطل اعلام می‌شود.

رویترز: قیمت نفت در روز چهارشنبه به‌دلیل افزایش نگرانی‌ها مبنی بر تشدید تنشها در خاورمیانه که به‌طور بالقوه تولید نفت خام از منطقه را مختل می‌کند، بیش از ۲درصد افزایش یافت.

به‌گزارش شبکه‌های اجتماعی شب گذشته و صبح امروز در نقاط مختلف کشور به‌دلیل نگرانی از بمباران پالایشگاهها، صفهای طولانی برای تهیه بنزین تشکیل شده بود.

پاسدار قالیباف در مجلس ارتجاع: از روزی که رهبر ما فرمان خون‌خواهی اسماعیل هنیه را دادند تمام فرماندهان و نیروهای نظامی با حمایت مسئولان کشور شبانه‌روز تلاش کردند تا زمینه‌های اجرایی کردن مقتدرانه موفق و مؤثر این فرمان را مهیا کنند. ما خود را تابع محض هر تصمیم او با هر رویکردی دانسته و بالاترین افتخار خود را سربازی بی‌چون و چرای او می‌دانیم.

تلویزیون رژیم: نمایندگان مجلس با تجمع مقابل جایگاه هیأت‌رئیسه از سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق دو قدردانی کردند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «سپاه انقلابی تشکر تشکر» سردادند.

جو بایدن در حساب ایکس خود نوشت: امروز صبح، معاون رئیس‌جمهور و من تیم امنیت ملی خود را برای بحث در مورد برنامه‌های رژیم ایران تشکیل دادم. ما درباره چگونگی آمادگی ایالات متحده برای کمک به اسراییل در دفاع در برابر این حملات و محافظت از پرسنل آمریکایی در منطقه بحث کردیم.

رویترز: فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد منابع نظامی خود را در خاورمیانه برای مقابله با آنچه تهدید رژیم ایران می‌خواند بسیج کرده است.

ژان نوئل بارو، وزیر خارجه فرانسه با آنتونی بلینکن برای همآهنگی تلاشهای دیپلماتیک صحبت کرد و امروز چهارشنبه در برلین با همتای خود گفتگو خواهد کرد.

سایت دولت انگلیس: نخست‌وزیر انگلستان و صدراعظم آلمان حمله رژیم ایران به اسراییل را محکوم کردند.

رویترز: حزب‌الله لبنان می‌گوید مناطق شمال شهر حیفا در اسراییل را با موشکهای بزرگ سالو هدف قرار داده است.

مایکل هاروویتز، رئیس مؤسسه مشورتی اطلاعاتی لی بک مستقر در اسرائیل: رژیم ایران قمار بسیار خطرناکی انجام داده است. این رژیم اکنون خود را در برابر پاسخ بسیار قوی‌تر اسراییل قرار داده است.

لطفا به اشتراک بگذارید: