موشکاف - کوبیدن سر مار ولایت به‌قله دماوند وجمع کردن بساط جنایتکاران

موشکاف: سلام به‌همه دوستا و رفقای با صفا و با مرام، بی‌مقدمه بریم ببینیم حال و هوای این روزای رژیم که تو اصطبل ولایت خودشو نشون میده چه جوریه؟:

تلویزیون رژیم ـ مجلس ارتجاع ـ۸مهر

حال و هوای امروز بهارستان با این شعار‌ها، این پرچمهای سیاه، چفیه‌ها، پرچمهای حزب‌الله و این قاب عکس در غم شهادت سید مقاومت بود.

موشکاف: این‌که بیشتر شبیه تکیه و هیأت عزاداری بود هاهاهاها حالا ببینیم خالیباف چی گفته؟:

قالیباف ـ مجلس ارتجاع ـ۸‌مهر

بسیار مهم است که توجه کنیم خلاف تصویری که در ذهن برخی ایجاد شده این رژیم (تپق) صهیونیستی نیست که دست برتر را دارد. به‌هیچ‌کدام از اهداف اعلام‌شده نظامی و سیاسی خود نرسید و نتوانست خیال ساکنان سرزمینهای اشغالی را از خطر غزه آسوده کند. بلکه جبهه‌های جدیدی از کرانه باختری، لبنان، عراق، یمن و حتی ایران گشوده شد. بر این اساس با پیروزی جبهه مقاومت در جنگ اراده‌ها خواهیم دید که ارکان مختلف مقاومت با کمک جمهوری اسلامی به‌صورت یکپارچه قدرتمندانه به‌رویارویی با رژیم ادامه خواهند داد و شکست این رژیم در میدان نبرد استمرار خواهد یافت.

موشکاف: خالیباف الحق که خالی‌بافه می‌خواست با این خالی‌بندیا و بلوفای خنده‌دار به‌جک و جونورای اصطبل ولایت دهنه بزنه، اما ببینیم تو کارش چقد موفق بوده؟

هفشجانی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ۸مهر

اما سخنی با جوانان عزیز ایران رژیم اسراییل با ترور اسماعیل هنیه در خاک ما خطای راهبردی کرد در کوچه و خیابان شما از ما می‌پرسید که خون‌خواهی هنیه چه شد؟

به‌همه جوانان ایران عزیز عرض می‌کنم ما اجازه نخواهیم داد امر مولایمان به زمین بماند

محمودی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ۸‌مهر

همان‌طوری که از زمان جنگ هم حضرت امام در مورد ناو آمریکایی فرمودند اگر من بودم ناو‌ رو می‌زدم امروز در دل امام ما هم ولی‌امر مسلمین هم خواسته‌هایی هست اراده‌هایی هست که ما اونها رو باید دریافت کنیم. کلام او تصریح می‌کنه لازم نیست مستقیم به‌ما بگه چه کنید.

حسینی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ۸مهر

تأکید می‌کنیم اظهاراتی از سر ضعف و ایجاد ترس از جنگ احتمالی پذیرفتهنیست‌. مبادا تحلیل‌های غلط و غیرواقع‌بینانه ما را از اقدامات مؤثر و دردناک علیه رژیم باز دارد یا مسئولان ارشد نظام را دچار تردید کند.مبادا زمزمه‌های ساده‌اندیشانه ما را به‌اقدامات نمایشی مجامع جهانی یا دولتهای هم‌پیمان جنایتکاران امیدوار کند.

موشکاف: یه جمله هم از تی وی ریش بشنویم که اونم از ترس رسیدن آتیش جنگ به‌عبای سرمار ولایت چه جوری جلز و ولز می‌کنه:

شبکه ۳ تلویزیون رژیم ـ۷‌مهر

اگر می‌خواهیم جنگ به‌پایان برسه باید وارد این نبرد بشیم و پاسخ درخوری به‌صهیونیستها بدهیم. می‌بنیم که نیاز هست که جلوی این ماشین ترور باید یه جایی گرفته بشه.

موشکاف: وقتی سر مار ولایتو، مردم و جوونای شورشی کف خیابونا، به‌صخره دماوند کوبیدن، اونموقعه که بساط این قضایا از سر مردم ایران و کل منطقه و دنیا جمع می‌شه، چیزی که رد خور نداره، بعله، دوستان عزت زیاد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: