موشکاف - عظمای وامونده شقه و شکاف درتمامی سیستم‌های ولایت

 

موشکاف: سلام دوستان سلام رفقا، میگما، اگه میخواین یه‌رأس عظی تو گل گیر کرده و یه‌گله جک و جونور وامونده رو ببینین، یه نگاهی به اصطبل ولایت بندازین:

محمدمنان رئیسی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ۸‌مهر

بیش از حدود دو‌ماه هستش که از فرمان حضرت آقا در خصوص لزوم خون‌خواهی شهید هنیه سپری شده و اون جوری که باید و شاید ما هنوز شاهد حرکت مؤثری از طرف عزیزانی که مخاطب این فرمان حضرت آقا بودند نیستیم و این باعث شده که اعتماد اجتماعی نظام مقدس جمهوری جمهوری اسلامی هم در داخل کشور و هم در منطقه و در کشورهای جهان اسلام ذره ذره آب بشه.

موشکاف: بعله این مجسمهٔ اقتدار نظام که چه عرض کنم. خود نظامه که داره مثل برف زیر آفتاب تابستون، همین جور داره آب می‌شه. حالا به آه و نالهٔ یکی دیگه از اصطبل‌نشینا گوش کنین.

موسوی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ۸‌مهر

متأسفانه انتقام سخت از خون حاج قاسم در چرخه روزگار به‌ورطه فراموشی سپرده شد. مجدداً برخی سیاسیون تشکیک کرده و بهانه آورده و می‌آورند که نباید در تله جنگ بیفتیم عجیب آن‌که صحنه‌رو (تپق ) صحنه روشن مبارزه را نمی‌بینند و در حالی از تله جنگ سخن می‌گویند که ما درست در وسط جنگ هستیم و دشمن از تمامی خطوط قرمز عبور کرده است. تعلل کنیم باید خدایی ناکرده منتظر اتفاقات ناگوار و سخت‌تری باشیم.

موشکاف: بعله، پیداست که سرکلاف نق و نوقا از تو خود اصطبل عظی، شروع به‌باز شدن کرده و بدجوری از اتفاقای بعدی می‌ترسن هاهاهاها، حالا بریم سراغ یه افتضاح دیگه نظام:

نوزدهمین جلسه نمایش روحوضی قضاییه جلادان ـ۳‌مهر

خبرنگار: آمده بود تا در دادگاه شهادت دهد

سلام و درود به‌رهبر عظیم‎الشان انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای که مصداق و مظهر عطوفت و رحمت اسلامی در جمهوری اسلامی است و بنده هم مورد عفو ایشان قرار گرفتم. من خودم در دفاع مقدس شرکت داشتم از زمانی که ۱۷ساله بودم وارد جنگ شدم دو سالم تو جبهه بودم و مجروح شدم. یک هفته قبل از عملیات مرصاد به‌عراق اعزام شدم و از پناهندگی در آلمان غربی انصراف دادم. به‌خاطر القائات ذهنی که به‌ما کرده بودن شستشوی مغزی که شده بودیم راه افتادیم و رفتیم؛ ولی خود من خیلی وحشت داشتم. حتی من توی چارزبر که رسیدیم اصلاً اسلحه رو گم کردم و برگشتم که مورد اصابت آرپی‎جی قرار گرفتیم و بیهوش شدم نمی‌دانم چگونه من را برگرداندند. نشستهایی که بعدش گذاشتن منو صدا کردن گفتن حالا تو میخوای بمونی یا بری؟

 

بهرصورت من اون موقع اصلاً قدرت تصمیم‌گیری نداشتم اصلاً ذهنم کار نمی‌کرد!

از اخبار سیما ۴مهر

رئیس دادگاه: چرا حالت طبیعی نداشتید؟

امیری: چون من موج انفجاری هستم به‌لحاظ اعصاب و روان موج انفجاری هستم و اون موقع که تازه هم از جنگ آمده بودم.

موشکاف: اینم از شاهد موجی و گندیده به‌پابوس رفته ولایت که از زور پیسی به‌عنوان شاهد آوردنش تو این نمایش که بیشتر از هر چیزی کفگیر به‌ته دیگ خورده ولایت رو نشون میده هاهاهاها دوستان عزت زیاد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: