جان باختن نوجوان بلوچ که باشلیک پاسداران جنایتکار مجروح شده بود

اخبار ایران وجهان دریک نگاه 

۱-یک نوجوان بلوچ که با شلیک پاسداران جنایتکار خامنه‌ای مجروح شده بود روز یکشنبه جان باخت. وی روز یکشنبه ۳۱شهریور در روستای مرزی ساسولی شهر دوست محمد شهرستان هیرمند با شلیک پاسداران خامنه‌ای مجروح شده بود.

۲-پزشکیان در جلسه هیأت دولت گفت: ادعاهای آمریکا و کشورهای اروپایی که در ازای عدم پاسخ نظام به ترور هنیه وعده آتش‌بس می‌دادند، تماماً دروغ بود. فرصت دادن به چنین جنایتکارانی صرفاً آنها را در ارتکاب به‌جنایات بیشتر جری‌تر خواهد کرد.

پزشکیان افزود: رژیم جنایتکار صهیونیستی به هیچ‌یک از موازین و چارچوبهای بین‌المللی پایبند نیست و قطعاً چنین روندی قابل پذیرش نیست و بدون پاسخ نخواهد ماند.

۳-العربیه یکشنبه ۸مهر اعلام کرد: اسراییل در پاسخ به شلیک چند موشک بالستیک از جانب حوثیهای یمن به تل آویو، بعدازظهر یکشنبه مناطق تحت کنترل حوثی‌ها را هدف حملات هوایی قرار داد. در این حملات یک نیروگاه برق در بندر حدیده، مخازن نفت در بندر رأس عیسی و هم‌چنین فرودگاه مرکزی حوثی‌ها هدف قرار گرفتند.

۴-ارتش اسراییل طی بیانیه‌یی اعلام کرد: طی یک سال گذشته، حوثیها تحت هدایت و حمایت مالی رژیم ایران و با همکاری شبه‌نظامیان عراقی برای حمله به اسرائیل، تضعیف ثبات منطقه و برهم زدن آزادی دریانوردی جهانی فعالیت می‌کنند.

۵-جلال ساداتیان سفیر سابق رژیم ایران در انگلستان با اشاره به کشته شدن حسن نصرالله گفت: اسراییل همه تلاشش را به کار می‌گیرد تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، پای نظام را به میان بکشد. برای نظام واکنش نظامی در این برهه، هزینه‌های بسیار گزافی خواهد داشت، هر چند نمی‌توان از نظام توقع بی‌توجهی به این موضوع داشت.

۶-در جریان جنگ گرگها احمد راستینه عضو مجلس ارتجاع گفت: انتصاب محمدجواد ظریف به‌عنوان معاون راهبردی رئیس‌جمهور، مخالف صریح ماده ۲ قانون نحوه انتصابات اشخاص در مشاغل حساس است. حضور افرادی در کنار رئیس‌جمهور که نسبت به آرمانهای انقلاب دارای زاویه و بدسابقه هستند، تحت پوشش وفاق ملی پذیرفتنی نیست.

لطفا به اشتراک بگذارید: