جیش العدل اعلام کرد مصادف با جمعه خونین یک پایگاه مرکزی فراجا در شهرستان زاهدان هدف قرار گرفت

جیش العدل اعلام کرد مصادف با جمعه خونین

یک پایگاه مرکزی فراجا در شهرستان زاهدان هدف قرار گرفت

عملیات جیش العدل ۱ 

سازمان جیش العدل طی اطلاعیه ای اعلام کرد: یک پایگاه نیروی انتظامی در شهرستان زاهدان در دهستان دومگ را مورد حمله قرار داده است.

در اطلاعیه جیش العدل آمده است : فرزندان حماسه آفرین جهاد بلوچستان در یگان تک تیراندازان موفق شدند بامداد ۸مهرماه مصادف با جمعه خونین با استفاده از تجهیزات مناسب به یک پایگاه مرکزی فراجا در شهرستان زاهدان واقع در دهستان دومگ حمله کنند.

در نتیجه این حمله دو تن از ماموران فراجا مورد هدف قرار گرفته اند. نیروهای دشمن برای ساعاتی به صورت کور در جهات مختلف اقدام به گشودن آتش کردند.

مسلما هیچ توجیه و بهانه ای برای سرکوب مظلوم و خدمت به ستمگر قابل پذیرش نیست و هر عملی در این راستا قابل مجازات و موأخذه است. از اینرو توصیه ما به ماموران نظام جنایتکار ولایت فقیه آن است که برای حفظ جان و امنیت خود و بستگانشان از تبدیل شدن به آلت جنایت برای این رژیم بپرهیزند.

 خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نیز روز یکشنبه هشتم مهر به نقل از سرکردة نیروی انتظامی شهرستان زاهدان از تیراندازی به سمت پاسگاه انتظامی دومک خبر داد.

سرهنگ شاهپور فلاحی، سرکرده انتظامی شهرستان زاهدان  همچنین تأیید کرد که یکی از مأمورانش مجروح و به مرکز درمانی منتقل شده است.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: