موشکاف - تف سر بالای دولت وفاق زرشکیان، بر سر و ریش عظی

موشکاف: سلام دوستان سلام رفقا، امروز اول میخوام بریم سراغ پاسدار سرتشتک رحیم صفوی، ببینیم چی به‌جک و جونورای بسیجی گفته؟

پاسدار رحیم صفوی ـ قزوین ـ ۵‌مهر

از محیط خانه تا مدرسه و دانشگاه تا محل کار عوامل محیطی شما‌رو تحت‌تأثیر قرار ندن، فضای مجازی شما را تحت‌تأثیر قرار نده، اگر هنر دارید در فضای مجازی ایجاد مثبت تأثیرگذاری مثبت داشته باشید، فضای مجازی دنیایی است، دنیایی است و برای ما بسیار خطرناکه. ما در یک شرایط فوق‌العاده حساس داخلی منطقه‌یی و بین‌المللی قرار گرفته‌ایم.

موشکاف: واوایووای وای. داره میگه اوضاع خیلی خیطه از داخل و خارج که برامون شکست و بدبختی می‌باره، شما هم که تو شهر راه میرید از در و دیوار تف و لعنت مردم سرتون می‌باره. اما تحت‌تأثیر قرار نگیرین‌ها! این از فضای حقیقی! تو فضای مجازی که دیگه نگو! دنیاییه که خیلی خطرناکه!

هاهاهاها از خیطی اوضاع گفتیم، ببینیم پاسدار شربتمداری از خیطی‌های که زرشکیان تو آمریکا بالا آوره چیا گفته؟:

کیهان خامنه‌ای ـ پاسدار شریعتمداری ـ ۴‌مهر

این ضعف را می‌توان کم‌اطلاعی آقای پزشکیان از عرصه سیاست و علوم و بایسته‌های تعریف شده آن دانست. آقای رئیس‌جمهور در همان نشست با مسئولان رسانه‌های آمریکایی تأکید می‌کنند که «‌من سیاست بلد نیستم‌»! و پیش از این هم گفته بودند «‌من سیاست را نمی‌فهمم‌»! در این خصوص باید گفت، اگر چه به‌نظر می‌رسد ایشان قصد تواضع داشته‌اند! ولی شواهد موجود نشان می‌دهند که به‌یک واقعیت اشاره کرده‌اند و متأسفانه در این عرصه ورود چندانی ندارند.

موشکاف: این یکی با وجودیکه گفت زرشکیان «هرو از بر» تشخیص نمیده، ولی بازم خیلی به‌زرشکیان ارفاق کرد، خودتون یه‌نمونه از حرفای زرشکیانو بشنفین:

پزشکیان ـ ۵مهر

پزشکیان: ما باهمیشگی دعوا نداریم

نفر: مشکل روحل کنین

پزشکیان: خب بسم‌الله ما که اعلام کردیم. اینا اول بپذیرین ما آدمیم

نفر: آدمیم.

پزشکیان: اونا باید بپذیرن!

موشکاف: حالا یه سریم بزنیم به‌اصطبل ولایت یه نمونه از خط و نشون کشیدنا واسه زرشکیانو بشنفین:

راستینه ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۴مهر

گویا اطرافیان و مشاوران جناب‌تان روح شما را آزرده و به‌کارگیری جملاتی در نشست‌های رسانه‌تان تناقض‌های جدی را شکل بخشیده و از شما دو شخصیت متفاوت به‌نمایش گذاشته است. نیک می‌دانید شما باید مجری راهبردهای نظام در سیاست خارجی باشید هر گونه انحراف از این راهبردها که برگرفته از اندیشه اسلامی تجلی یافته در نگاه و افق امامین انقلاب و نص صریح قانون اساسی است پذیرفتنی نیست. هیهات که خادمان اسلام به‌ملت خود خیانت کنند...

موشکاف: هاهاهاها پیداست که تف سربالای دولت وفاق مفاق زرشکیان، بدجوری تو سر و ریش عظی و جک و جونوراش افتاده و اعصابشنو خط خطی کرده، اما این تازه اول کاره، بعله!، دوستان عزت زیاد

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: