دلداری پاسدار رحیم صفوی به بسیجیان «موجی» نظام!

دلداری پاسدار رحیم صفوی به بسیجیان «موجی» نظام!

تشخیص کار خودمان را به رهبری انقلاب بگذاریم

نه جلوتر از حضرت آقا حرکت کنیم نه عقب‌تر تابع

پشت سر حضرت آقا حرکت کنیم

پاسدار رحیم صفوی ـ ۵ مهر ۱۴۰۳

عزیزان به شما بسیجیان عزیز توصیه می‌کنم تغییر و تحولات محیط پیرامونی خودتان را خوب بشناسید.

عوامل محیطی شما رو تحت تأثیر قرار ندن فضای مجازی شما را تحت تأثیر قرار نده اگر هنر دارید در فضای مجازی ایجاد مثبت تأثیرگذاری مثبت داشته باشید فضای مجازی دنیایی است، دنیایی است و برای ما بسیار خطرناکه.

یک بسیجی دارای ایمان، سکینه و آرامش قلبی است اهل صبر و بصیرت است در تصمیم‌گیریها در قضاوتها عجول نمی‌کنه، عجله نمی‌کنه زود قضاوت نمی‌کنه زود برافروخته نمی‌شه زود احساساتی و به‌صورت موجی حرکت نمی‌کنه.

ما در یک شرایط فوق‌العاده حساس داخلی منطقه‌یی و بین‌المللی قرار گرفته‌ایم باید به یک فهم و درک درستی از سخنان و تدابیر مقام معظم رهبری راجع به داخل کشورمون راجع به منطقه همین جنگ خانمان سوز و این جنگ جنایتکارانه‌ای که یکساله در فلسطین و چند روزه در لبنان شروع شده رصد بکنیم دنبال بکنیم ببینیم چه اتفاقی داره می‌افته این صهیونیستها نیستن آمریکایی‌ها هستند اروپایی‌ها هستند.

گوش به فرمان رهبر انقلاب باشید ما نسبت به مسائل داخلی کشورمان منطقه‌یی بایستی هوشمند باشیم و تشخیص کار خودمان را به رهبری انقلاب بگذاریم نه جلوتر از حضرت آقا حرکت کنیم چه در مسائل داخلی چه منطقه‌یی نه عقب‌تر تابع و پشت سر حضرت آقا حرکت کنیم من از برخی نیروهایی که تندتر و خیلی انقلابی شده‌اند اظهار نگرانی می‌کنم.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: