موشکاف - وحشت عظما و سکسکه مراقبت جهت جلوگیری ازقیامها

موشکاف: سلام به‌همه دوستای با صفا و رفقای با مرام، عظی که به‌بهانه سالگرد شروع جنگ یه سری از جک و جونورای خودشو جمع کرده بود، با وجود کلی قمپز، بازم نتونست ترس و لرزشو پنهون کنه، ببینیم چیا گفته؟

خامنه‌ای ـ ۴ مهر

نمی‌شه ملت ایران قبول کنه که همان پرچمها به‌وسیله افراد نفوذی به‌وسیله انسانهای فریب خورده در داخل کشور برافراشته بشه. باید مراقبت کرد همه موظف هستند در وزارت آموزش و پرورش باید مراقبت کرد در صدا و سیما باید مراقبت کرد در مطبوعات باید مراقبت کرد در وزارت علوم و وزارت بهداشت که محل تربیت جوانهاست باید مراقبت کرد.

موشکاف: عظی چی شده سکسکه مراقبت گرفتی؟ این ورو مراقب باشین انورو مراقب باشین، البته از وحشت اصلی خودت یعنی جوونای شورشی کف خیابون جرأت نکردی حرفی بزنی، هاهاهاها حالا بریم سراغ یه‌بدبختی دیگه ولایت؟

مشرق نیوز ـ وابسته با اطلاعات سپاه ـ ۳‌مهر

آیا پزشکیان در نیویورک پالس سازش فرستاده است؟

جریانی که از پیش از انتخابات روی «دوقطبی‌سازی» سوار شده بود سعی کرد از سخنان پراشتباه رئیس‌جمهور نهایت بهره را برده و پروژه بنی‌صدری کردن دولت را دوباره کلید بزند. در این اقدام قرار است آن‌چنان فضا علیه دولت داغ شود تا پزشکیان نتواند برف زمستانی را در پاستور ببیند..

گویا از پیش دامی برای رئیس‌جمهور پهن‌شده و عملیاتی روانی با تکیه بر احتمال خطاهای کلامی مسعود پزشکیان چیده شده بود که رئیس‌جمهور و تیم دیپلماتیک همراه با ایشان به‌سادگی در آن افتاده و راه گریز از آن را با خطاهای مکرر بسته‌اند.

موشکاف: بعله! اطلاعات سپاه ماسداران روز روشن داره تهدید می‌کنه که دولت وفاق مفاق زرشکیان عمرش به‌دوسه ماهم نمیکشه، حالا به‌قول اون یارو معلوم نیست زرشکیان به‌کوه می‌خوره یا کوه به‌زرشکیان، یا پیچ و مهرهٔ ماشینش خود‌به‌خود شل می‌شه! هاهاهاها حالا ببینیم از تو اصطبل ولایت چی به‌زرشکیان میگن:

رئیسی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۴مهر

این‌که بگیم ما حاضریم سلاح‌هامون‌رو بگذاریم زمین یک گروه بین‌المللی بیاید امنیت منطقه را تأمین کنه و این‌طور به‌ذهن مخابره بشه که گویی اینجا مثلاً عذرخواهی می‌کنم مدرسه ابتدایی است ما می‌خواهیم برایش یک مبصر بگذاریم. مبصر بیاید اینجا نظم و انضباط کلاس رو برقرار کنه.

موشکاف: حالا که بحث اوضاع منطقه شد ببینیم گماشته عظی تو اردبیل چه قمپزی در کرده؟:

ایرنا ـ نامه آخوند عاملی ـ گماشته خامنه‌ای در اردبیل ـ ۵‌مهر

نامه امام‌جمعه اردبیل به‌سید‌حسن نصرالله: آماده حضور در کنار رزمندگان حزب‌الله هستیم. بدین وسیله از محضر مبارک و پر‌میمنت شما استدعا دارم با حرکت این جمّ غفیر به‌طرف لبنان در صورت حمله زمینی دشمن موافقت فرمایید. یقین داشته باشید که با موافقت شما لشگر عظیمی از کربلایهای ایران و عاشقان سیدالشهداء به‌لبنان سرازیر خواهند شد.. همه مترصدند که خود را به‌معرکه عزت و شرف برسانند.

موشکاف: آی شیخ حروم لقمه! مردم فلسطینو به‌کشتن دادین و بعدش کلی هارت و پورت الکی کردین که میخوام بریم غزه اما راها بسته است، خوب الآن که راههای لبنان واز وازه، حرومزادگی و تعارفهای «شاب دولعظیمی» رو بذارین کنار! فعلاً قاچ زین ولایتو تو تهران بچسبین، یورتمه رفتن تو لبنان پیشکش! دوستان عزت زیاد

 

لطفا به اشتراک بگذارید: