سران رژیم و جنگ در لبنان

به گزارش تلویزیون رژیم آخوندی از نیویورک عراقچی در باره جنگ در لبنان گفت: یک جنگ تمام عیار در لبنان حتماً نمی‌تواند تحمل بشود و جمهوری اسلامی بی تفاوت نخواهد بود.

تلویزیون رژیم ـ ۴ مهر ۱۴۰۳  

عراقچی :« آقای رئیس‌جمهور خواستار یک مقابله جهانی با این جنایات شدند ، مشخص هست که آمریکا اراده جلوگیری از این جنایات رو نداره و قادر نیست که توقفی ایجاد بکنه در این مسیری که صورت گرفته، برای افزایش سطح درگیری و تنش در منطقه، ما به طور روشن همه جا گفتیم، که از نزدیک داریم، این وقایع را دنبال می‌کنیم و یک جنگ تمام عیار در لبنان حتماً نمی‌تونه، تحمل بشه و جمهوری اسلامی ایران بی تفاوت نخواهد بود، در خصوص چنین تحول بزرگی».

پزشکیان در نشست با اندیشه ورزان ارشد : ما اگر الان برای خودمون اسلحه یا موشک درست می‌کنیم، برای حمله و تهاجم نیست، ما می‌خواهیم، از خودمون دفاع کنیم غزه اگر قدرت داشت، نیروی نظامی داشت، اسرائیل جرأت می‌کرد، به این سادگی به اونجا حمله کنه؟

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم، آخوند عاملی، نماینده خامنه‌ای در استان اربیل طی نامه‌ای به حسن نصرالله اعلام کرد «آماده حضور در کنار رزمندگان حزب‌الله هستیم».

آخوند عاملی نوشت:   سیل جوانان عزیز و غیور از شهرهای مختلف ایران مخصوصاً از آذربایجان از اردبیل، تبریز، ارومیه ، زنجان و حتی باکو به اینجانب مراجعه یا تماس گرفته و با اصرار تمام خواستارند که از طریق زمینی به لبنان هر چه سریع تر به لبنان اعزام شوند.

ایرنا اضافه کرد : امام جمعه اردبیل یادآورشد: همه می دانند که شما چندین هزار جنگجوی سوری، عراقی و یمنی گوش به فرمان دارید در صورت موافقت شما این جمعیت چند برابر خواهد شد.

لطفا به اشتراک بگذارید: