بروکسل سیگنال : «انتظار می‌رود سیاست اتحادیه اروپا در قبال ایران سخت‌تر شود

بروکسل سیگنال

سیاست اتحادیه اروپا در قبال ایران "انتظار می رود سخت تر شود

پروفسور آلخو ویدال کوادراس 

رژیم ایران را "رژیم ترور و عامل بی ثباتی جهانی" توصیف کرده است

او گفت معتقد است رژیم  ایران "حکومتی تروریستی" است

بروکسل سیگنال با عنوان «انتظار می‌رود سیاست اتحادیه اروپا در قبال ایران سخت‌تر شود» نوشت:

به گفته آلخو ویدال کوادراس، عضو سابق پارلمان اروپا، که به دلیل  فعالیهای ضد رژیم ایران هفد یک سوء قصد قرار گرفت و  جان سالم به در برد، احتمالاً نهادهای اروپایی موضع سخت‌تری علیه رژیم ایران اتخاذ خواهند کرد.

معاون سابق پارلمان اروپا (۱۹۹۹-۲۰۱۴) علیرغم اینکه جان خود را تقریبا از دست داده بود، اصرار دارد که به «ترویج دموکراسی و حقوق بشر» ادامه خواهد داد، اما «نه از طریق سیاست». او گفت که این فصل «بسته شده است».

ویدال کوادراس در پایتخت اتحادیه اروپا بود تا درباره گزارشی با عنوان سیاست شکست خورده اروپا در قبال ایران که توسط کمیته بین المللی در جستجوی عدالت (ISJ)، سازمانی که او ریاست آن را برعهده دارد، ارائه کرده بود.

کمیته بین المللی درجستجوی عدالت  مدتهاست که از تغییر رویکرد اتحادیه اروپا در قبال رژیم ایران حمایت کرده است. ویدال کوادراس رژیم ایران را «رژیم ترور و عامل بی‌ثباتی جهانی» توصیف کرده است.

او گفت که معتقد است رژیم  ایران «حکومتی تروریستی است که تغییر نخواهد کرد» وی به شدت از استراتژی اروپا در ۴۵ سال گذشته انتقاد کرد و گفت «سیاست فعلی تصویر ضعیفی از اتحادیه اروپا را نشان میدهد و دشمنان را تشویق می‌کند تا تهاجمی‌تر شوند.» 

از جمله نکات کلیدی که برای یک دوره سیاسی جدید در ایران بعد از سرنگونی رژیم حاکم مورد حمایت قرار گرفت، انتخابات دموکراتیک، جدایی دین و دولت، برابری جنسیتی، بازار آزاد، پایان دادن به تامین مالی تروریسم و ​​لغو مجازات اعدام بود.

لطفا به اشتراک بگذارید: