بشنو از ایران ترس رژیم از بازشدن مدارس ودستگیری اقوام دادخواهی شهدا

هموطنی از زابل

این رژیم با موج دستگیریها و تهدیدهایی که این روزها به‌راه انداخته فقط داره ترس خودش‌رو از قیام و مردم نشان میده، رژیم خوب میدونه که قیام‌ها در مسیر پیش رویش هست و این‌که نمی‌تونه با سرکوب و اعدام و دستگیری و فشار، مردم رو سرجای خودشون بنشانه، این رژیم در آستانه انفجاره و دور نیست روزی که مردم با قیامشان مثل یک پتک سنگین بر سر این جانیان بی‌همه چیز فرود بیان، با آمادگی برای اون روز

علیرضا از تهران

آخوندها تا الآن دو تریلیون دلار خرج برنامه‌های اتمی کردند که هیچ نفعی برای مردم ایران نداشته. نتیجه این سیاست‌های ضدمردمی این شده که الآن ۹میلیون ایرانی بی سوادن و ۹۰۰هزار کودک کار توی خیابونها داریم. از این فجایع هزاران نمونه میشه گفت اما راه‌حل و چاره چیه؟ راه‌حل اینه که تا می‌تونیم کانون‌های شورشی‌رو در مدارس و دانشگاهها گسترش بدیم تا بتونیم آمادگی خودمون رو برای قیام بعدی بالاتر ببریم. این چیزیه که رژیم رو به ترس و وحشت می‌اندازه به‌خصوص که حضور همین دانش‌آموزان و دانشجویان رو در قیام ۴۰۱ دیده. در آخر اشاره می‌کنم به‌جمله زیبای خواهر مریم که گفت: ماهی سیاه کوچولوی دوران خود باشید.

داریوش از کاشمر

حکومت خیلی استرس گرفته از شروع مدارس، اینها از دانش‌آموزان می‌ترسند از قیام دختران رشید ما و این‌که متأسفم برای این حکومت که دارند اساتید و دانشجویان را اخراج می‌کنند. این حکومت نشون داده واقعاً بی‌لیاقته، یعنی با این همه ثروتی که ایران داره این همه منابع ثروتی که ما داریم می‌تونیم از هر چیزش ثروت به‌دست بیاریم برای کشورمون ببینید از طریق زمین ما می‌تونیم، نفت و گاز و دریا همچین. باید یه حکومتی سرکار بیاد که عاقل باشه و واقعاً مردم خسته‌اند از این وضعیت دیگه به‌حد انفجار رسیده‌اند و مطمئن باشید که کار رژیم به‌زودی یعنی کمتر از یک‌سال آینده تمام خواهد شد چون اینجوری دیگر نمیتونه ادامه پیدا بکنه باید بین مردم باشی تا بتونی درک کنی.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: