هشدارهای جدی: تهدیدات رژیم ایران علیه ترامپ و نگرانی‌های امنیتی آمریکا

به‌دنبال هشدارهای آژانسهای اطلاعاتی آمریکا به دونالد ترامپ مبنی بر وجود تهدیدهای جانی برای وی از جانب رژیم تهران، ترامپ روز چهارشنبه ۴ مهر در پلتفرم اجتماعی خود موسوم به truth Social نوشت: تهدیدهای بزرگ علیه جان من از جانب رژیم ایران است. تمامی ارتش آمریکا ناظر و منتظر است. این رژیم قبلاً اقداماتی علیه من انجام داد که نتیجه ندادند. اما دوباره تلاش خواهند کر د»

به گزارش آکسیوس رئیس‌جمهور سابق ترامپ بامداد روز چهارشنبه پس از این‌که ستاد انتخاباتی‌اش اعلام کرد مقامات اطلاعاتی او را در مورد تلاش‌های رژیم ایران برای ترور وی مطلع کرده‌اند، گفت که او معتقد است تهران «دوباره تلاش خواهد کرد».

مقامات آمریکایی، رژیم ایران را بزرگترین تهدید دولت-ملت برای انتخابات نوامبر می‌دانند. هفته گذشته، بازرسان آمریکایی گفتند که «عوامل سایبری بدخواه» رژیم ایران با ایمیلی به دستیاران کمپین انتخاب مجدد بایدن، «مطالب غیرعمومی» را که از کمپین ترامپ در تابستان به سرقت رفته بود، ارسال کردند.

مدیر ارتباطات ستاد انتخاباتی ترامپ، در بیانیه‌یی شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که مقامات دفتر مدیر اطلاعات ملی «تهدیدات واقعی و مشخص رژیم ایران برای ترور وی جهت بی‌ثبات کردن و ایجاد هرج و مرج در منطقه را تحت‌نظر دارند و دنبال می‌کنند.

لطفا به اشتراک بگذارید: