مشرق نیوز متعلق به اطلاعات سپاه پاسداران: آیا پزشکیان در نیویورک پالس سازش فرستاده است؟

گرگها یکدیگر را از هم می‌درند

مشرق نیوز متعلق به اطلاعات سپاه پاسداران:

آیا پزشکیان در نیویورک پالس سازش فرستاده است؟

پرده‌برداری از سه لایه عملیات اطلاعاتی برای آشوب‌سازی در تهران!

در فاز سوم این عملیات رد پای نفاق و عناصر نفوذی به‌روشنی قابل‌ملاحظه است

در این اقدام قرار است آن‌چنان فضا علیه دولت داغ شود

تا پزشکیان نتواند برف زمستانی را در پاستور ببیند

جریانی که از پیش از انتخابات روی «دوقطبی‌سازی» سوار شده بود

سعی کرد از سخنان رئیس‌جمهور با هدف اغتشاشات داخلی نهایت بهره را ببرد

گویا از پیش دامی برای رئیس‌جمهور پهن‌شده و عملیاتی روانی

با تکیه بر احتمال خطاهای کلامی مسعود پزشکیان چیده شده بود

که رئیس‌جمهور به‌سادگی در آن افتاده

و راه گریز از آن را با خطاهای مکرر بسته‌اند

مشرق نیوز متعلق به اطلاعات سپاه پاسداران ـ ۳ مهر ۱۴۰۳

مشرق نیوز متعلق به اطلاعات سپاه پاسداران ۳ مهر ۱۴۰۳ زیر عنوان «آیا پزشکیان در نیویورک پالس سازش فرستاده است؟» نوشت:

«جریانی که از پیش از انتخابات روی «دوقطبی‌سازی» سوار شده بود، سعی کرد، از سخنان رئیس‌جمهور نهایت بهره را برده و پروژه بنی‌صدری کردن دولت را با هدف اغتشاشات داخلی دوباره کلید بزند.

همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، اولین سفر پزشکیان به آمریکا با حاشیه‌های عجیبی روبه‌رو شده است».

مهم‌ترین ماجرا به سخنان رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران آمریکایی بازمی‌گردد، جایی که مسعود پزشکیان فراتر از پروتکل‌های منطبق بر سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران سخنانی را بر زبان راند که احتمالاً ناشی از لغزش‌های زبانی رئیس‌جمهور بوده است».

رئیس‌جمهور در این نشست خبری پرحاشیه در پاسخ به سؤالی درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بیروت گفته بود: که ما آماده‌ایم سلاحهایمان را کنار بگذاریم اگر اسراییل هم کنار بگذارد!

پزشکیان، هم‌چنین در این کنفرانس گفته بود ایران به‌دنبال گسترش جنگ در خاورمیانه نیست. پزشکیان در سخنانی که گاه با حرارت و هیجان همراه می‌شد، پرده از نقشه‌های رژیم صهیونیستی برداشته، و گفت که رژیم اسراییل به‌دنبال دام پهن کردن برای ایران و تلاش برای کشاندن پای تهران به جنگی است، که در آن پیروز نخواهد شد.

این دست سخنان از جانب رئیس‌جمهور و عدم توجه به‌معنای آن قابل‌تأمل است. لغزش کلامی پزشکیان در موضع‌گیری بین‌المللی و بازتاب‌های درست و حتی نادرست از آن با ادبیاتی غیردقیق می‌تواند، ابعادی داشته باشد، که گویا رئیس‌جمهور و حتی تیم دیپلماتیک همراه با ایشان از آن باخبر نیست و حتی می‌تواند پالس‌هایی غلط از موضع ضعف به بیرون مخابره کند.

اشتباهی که حسن روحانی آبان سال ۱۳۹۸ و در طی سفر به توکیو انجام داده و برای کشور گران تمام شد. در آن زمان رئیس‌جمهور وقت به نخست‌وزیر ژاپن که پیام‌رسان ترامپ نیز محسوب می‌شد گفته بود که ایران مایل به نرمشی است، که برجام را وارد مرحله برداشتن گام‌به‌گام تحریم‌ها کند. همین خطای راهبردی در بیان باعث شد تا نه‌تنها ترامپ تحریم‌ها را برندارد، بلکه با گرفتن پالس از داخل، زمینه ترور قاسم سلیمانی را نیز فراهم آورد.

ادبیات پر ایراد آقای رئیس‌جمهور و عدم استفاده از متن برای بیان جملات کلیدی دیپلماتیک باعث می‌شود تا زمینه سوءاستفاده از آن با پالس ضعف ایران در شرایط فعلی به بیرون مخابره شود».

مشرق نیوز وابسته به اطلاعات سپاه پاسداران می‌افزاید:

«همین ماجرا باعث شد تا وزیر امور خارجه در اقدامی عجولانه و غیرحرفه‌یی به تکذیب متن سخنان پزشکیان بپردازد اما غافل از آن که فایل صوتی و تصویری آن خیلی زود به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت هم به صحنه آمده و اعلام کرد که خبر برخی رسانه‌های خارجی درباره موضع رئیس جمهور در خصوص رژیم صهیونیستی شیطنت کرده‌اند.

این دست اشتباهات باعث شد، تا یک جریان عجیب و مرموز نیز از فرصت پیش‌آمده استفاده کرده و با فضاسازی‌هایی که از شبکه سایبری مجاهدین گرفته بود، به فضای رسانه‌یی داخلی نیز جهت بدهد.

این فضاسازی البته از یک روز قبل کلید خورده و در صدا و سیما پروبال گرفته و فقط منتظر خطایی فاحش از مسعود پزشکیان بود. جایی که یک مهمان ناشناخته در یکی از شبکه‌های رسانه ملی از رئیس‌جمهور نامیدن آقای پزشکیان احساس شرم کرده بود! سخنان نا به‌جای مسعود پزشکیان یک فرصت طلایی برای این جریان بود تا برخی تسویه‌حساب‌های پسا انتخاباتی را یک جا صاف کند.

در فاز سوم این عملیات، رد پای نفاق و عناصر نفوذی به‌روشنی قابل‌ملاحظه است.

جریانی که از پیش از انتخابات روی «دوقطبی‌سازی» سوار شده بود، سعی کرد، از سخنان پراشتباه رئیس‌جمهور نهایت بهره را برده و پروژه بنی‌صدری کردن دولت را دوباره کلید بزند.

پروژه بنی‌صدری کردن پزشکیان با یک خط مشکوک در یک کانال تلگرامی بعد از پیروزی او در انتخابات آغاز شده و از سوی جریانهای نفوذی متصل به بخش سایبری مجاهدین پیش رفته است. در این اقدام قرار است آن‌چنان فضا علیه دولت داغ شود تا پزشکیان نتواند برف زمستانی را در پاستور ببیند.

لطفا به اشتراک بگذارید: