موشکاف - لپ پر زدنهای زرشکیان وعراقچی در نیویورک

موشکاف: سلام و صد سلام به‌همه دوستای با صفا و با مرام مخصوصاً برو بچه‌ها شورشگر تو نیوریورک که جلو چشم دنیا حسابی حال عظی و گماشته شو گرفتن:

پیام هر ایرانی مرگ بر خامنه‌ای / قسم به خون یاران. / چنج رژیم چنج

موشکاف: بنازم به‌همه برو بچه‌های با مرام، به‌خصوص اون شیرهای جوان و نوجوانی که می‌گفتند ایرا‌ن رو ندیدن اما دلشون برای وطنشون پر می‌کشه خب حالا یه سری هم بزنیم ببینیم دیگه چه چیزایی از سفر زرشکیان میگن:

مشرق نیوز (رژیم) ـ ۲ مهر

عباس عراقچی وزیر امور‌خارجه کشورمان که هم‌اکنون همراه رئیس‌جمهور در نیویورک است در گفتگویی نقل‌قول برخی رسانه از رئیس‌جمهور مبنی بر این‌که ایران آماده کاهش تنش با اسراییل است به‌شدت تکذیب کرد و گفت که آقای پزشکیان به‌هیچ عنوان چنین اظهاراتی نداشته است.

موشکاف: دد دی دی دی! خب حالا بیاین حرف الاغچی رو راستی‌آزمایی کنیم:

پزشکیان ـ دیدار با رسانه‌های آمریکایی ـ ۲‌مهر

پزشکیان: چیزی رو که با گفتگو می‌تونیم حل کنیم با موشک و اسلحه حل نکنیم ما آماده‌ایم تمام سلاحهامون بگذاریم کنار به‌شرطی که اسراییل هم بگذاره کنار. یه سازمان بین‌المللی بیاد تو منطقه امنیت را تأمین کنه. ما اصلاً اونام لازم نیست ما خودمون امنیت خودمون رو بلدیم تأمین کنیم.

موشکاف: هاهاهاها حالا اینو داشته باشین، بریم سراغ پاسدار سبزعلی، ببینیم اون چه کشف جدیدی کرده:

تلویزیون رژیم ـ پاسدار رضایی ـ ۲ مهر

امروز ما به‌یک مکتب دفاعی و الگوهای جدیدی از نبردها دسترسی پیدا کردیم که به‌کشورهای دیگه این رو صادر کردیم، به‌عراق، لبنان، فلسطین، یمن. بعضی وقتها لازمه که ما نرمش قهرمانانه داشته‌باشیم این هم خودش یک استراتژیه.

موشکاف:  هاهاا. پس این‌طور عقب‌نشینی و غلط‌کردم‌گویی یه استراتژیه!؟ حالا ببینیم قبل از اون عظی چی گفته بود؟:

خامنه‌ای ـ ۱۸شهریور

گاهی اوقات عقب‌نشینی تاکتیکی است. عقب‌نشینی هم یک تاکتیک است گاهی اوقات مثل پیشروی، آن عیب ندارد.

موشکاف: سبزعلی بالاخره یه‌بار با مغز فندقیش یه چیزایی از حرف عظما دستگیرش شده! هاهاهاها اما جلو ملت و جوونای شورشی راه پس و پیش و خلاصی ندارین، بعله، دوستان عزت زیاد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: