موشکاف - وضعیت عظما و زرشکیان نالان پر از شکاف

موشکاف سلام به همه دوستای با صفا و با مرام، میگما زرشکیان تو دومین سفرش الآن تو آمریکاس و اگه یادتون باشه اولین سفر خارجیش به عراق همچین حاشیه‌هایی داشت:

سایت برترینها (رژیم) ـ ۲۲ مهر

آقای پزشکیان داماد شما چه پست و مقامی دارد؟

مسعود پزشکیان در نخستین سفر خارجی خود به‌عنوان رئیس‌جمهور روز گذشته به‌عراق رفت و با مقامات مختلف آن کشور دیدار کرد. البته رئیس‌جمهور به‌همراه برخی از مقامات خود در این کشور حضور یافت، اما تصاویری نشان می‌دهد که داماد پزشکیان هم به‌همراه این مقامات در سفر به‌عراق حضور یافته است و این مسأله در شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شده است.

موشکاف: هاهاهاها حالا ببینیم تو این سفر به‌آمریکا دولت زرشکیان از ترسش چه جوری جلو جلو تکذیب و حاشا کرده:

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ اول مهر

برابر برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده، رئیس‌جمهور مسعود پزشکیان صبح روز یکشنبه اول مهرماه برای شرکت و سخنرانی در هفتاد ونهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شد. در این سفر و با دستور دکتر مسعود پزشکیان، تیمی چابک و کارآمد، رئیس‌جمهور را همراهی کرده و لذا تأکید می‌شود که خبرسازیهای شائبه‌دار در خصوص همراهان در این سفر نادرست است.

موشکاف: هاهاهاها اما خالیبافم بعد از این‌که گفت به‌دولت زرشکیان نامه نوشته که این برنامه هفتم مفتم که مدام ورد زبونته تو لایحه‌هات یادت نره، یه حرفایی دو پهلویی هم زد که یه جورایی به‌زرشکیان میسابه:

قالیباف ـ ۲مهر

من به‌عنوان یه خدمتگزاری که قریب به ۴۰‌سال کار اجرایی کردم، باز تأکید می‌کنم فرصت بدید حمایت کنید از مدیران قوی و امین، و حتماً و حتماً با مدیرانی که خیانت می‌کنند، با مدیرانی که از بی‌عرضگی بیت‌المال‌رو داغون می‌کنند و هدر می‌دهند، شدیداً برخورد کنید.
اجازه ندیم مدیرانی که نه‌تصمیم می‌گیرند نه‌کاری انجام می‌دهندـ دست به هیچ چیز نمیزنند میان و بعدم میگن عجب آدمای خوبی‌اند آدمای خوبی‌اند خروجی‌شان چی؟

موشکاف: هاهاهاها بعد از این حرفای رئیس اصطبل ولایت بریم سراغ نایب‌رئیس سابق اصطبل ولایت راجع به‌وفاق مفاق چیا گفته؟

یوتیوب آزاد ـ خاتمی ـ نایب‌رئیس اسبق مجلس ارتجاع

مشکل اصلی که ما داریم در حقیقت آن شکافی است که بین حاکمیت و مردم هستش.  شاید این وفاق سیاسی و اجتماعی خیلی دیری نپاید. اصلا ما در جمهوری اسلامی دولت موفقی داشتیم؟

مردم الآن مثلا فرض کنید نسلی که الآن من باهاش صحبت کنم، اصلاً آقای هاشمی را نمی‌شناسه، آقای خاتمی نمی‌شناسه، میگه که من الانم را می‌بینم شما ۴۵-۴۶سال اینجا بودید حالا ما هر چی ما بگوییم که ما می‌خواهیم ایده داشته باشیم، ایده نداشته باشیم، یک رئیس‌جمهورمان منحرفه، یک رئیس‌جمهورمان مغروق است، یک رئیس‌جمهورمان فتنه‌گر است یک رئیس‌جمهورمان اینهاست. ببینید من اینجا برمی‌گردم. منهم قبول دارم وفاق کار رئیس‌جمهور نیست اما کار کی هست؟ در جمهوری اسلامی یه کسی بیاد که میگه من برنامه ندارم، من ایده‌ای ندارم هرچی سیاست‌های کلی هرچی برنامه پنج ساله هست و با هم دوست باشیم کار کنیم.

موشکاف: رفقا از رو وضعیت زرشکیان، وضعیت عظی فلک زده رو بخونید هاهاهاها دوستان عزت زیاد

 

لطفا به اشتراک بگذارید: