تظاهرات در اعتراض به حضور رئیس‌جمهور خامنه‌ای در نیویورک ـ ارتباط مستقیم

برنامه را با تسلیت به خانواده‌های کارگران معدن «معدنجوی» در شهر طبس آغاز می‌کنیم. طبق خبرهایی که به دستمان رسیده تاکنون ۵۲کارگر معدنکار در این فاجعه جان باختند. کسانی که تازه‌ترین قربانیان این رژیم ضدبشری هستند که این کارگران را یکسویه استثمار می‌کند بدون اینکه مسائل ایمنی چنین کار خطرناکی را آنهم در عمق زمین حل کند. همه ما در غم خانواده‌های این جانباختگان و این عزیزان شریک هستیم. به امید اینکه با سرنگونی این رژیم همه اقشار مردم بتوانند با یک تضمین زیستی و کاری به کار و فعالیت خودشان ادامه بدهند.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران هم در پی این فاجعه سه روز عزای عمومی اعلام کردند و از تمامی هموطنان در طبس به‌خصوص جوانان خواستند که به کمک آسیب‌دیدگان بپردازند.

اینروزها همچنین در حاکمیت آخوندی در شهرهای مختلف میهن اعتراضات گسترده کارگران و پرستاران و بازنشستگان و کشاورزان و اکثر اقشار مردم روبرو هستیم که شعار مشترک آنها «فقط کف خیابون به دست میاد حقمون» است. خشم و خروش مردم آزاده ایران با مقاومت و پایداری زندانیان سیاسی همراه شده است. با کارزاری که شروع کردند علیه سرکوب و به‌خصوص اعدام که رشد وحشتناکی در این ایام داشته است.

در خارج از کشور هم ایرانیان آزاده و اشرف‌نشان‌ها که خواست و فریاد مردم ایران را به گوش جهانیان می‌رسانند و مثل همیشه در صحنه حاضر هستند. هفته گذشته در سالگرد قیام سراسری ۱۴۰۱ با شعار «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر» حداقل در ۴۵شهر جهان تظاهرات و نمایشگاه و آکسیون بر پا کردند.

ارتباط مستقیم ـ تظاهرات در اعتراض به حضور رئیس‌جمهور خامنه‌ای در نیویورک ـ قسمت دوم

ارتباط مستقیم ـ تظاهرات در اعتراض به حضور رئیس‌جمهور خامنه‌ای در نیویورک ـ قسمت سوم

ارتباط مستقیم ـ تظاهرات در اعتراض به حضور رئیس‌جمهور خامنه‌ای در نیویورک ـ قسمت چهارم

لطفا به اشتراک بگذارید: