رئیس‌جمهور ارتجاع در نمایش سالگرد جنگ ضدمیهنی و پیام سخنگوی مجاهدین

رئیس‌جمهور ارتجاع در نمایش سالگرد جنگ ضدمیهنی:

امروز ما می‌توانیم به دنیا با قدرت اعلام بکنیم

که قادریم علاوه بر این‌که از کشور خود دفاع کنیم

با وحدت با کشورهای اسلامی، منطقه خود را در صلح و امنیت و آرامش نگهداریم

 

پزشکیان:

رهبر عزیز انقلاب با تدبیرهای داهیانه و نگرش عمیق

باعث و بانی یک چنین عزت و سربلندی‌ست

و ما به‌وجود این رهبر عزیز افتخار می‌کنیم

 

تلویزیون رژیم ۳۱ شهریور ۱۴۰۳:

«با درود به روان پاک بنیان‌گذار انقلاب حضرت امام با سلام و صلوات به روح مطهر بنیان‌گذار و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به رهبر دوراندیش. .

تمام دنیا تلاش کردند تا بیایند و نگذارند ایران بتواند انقلابش رو ادامه بده ولی حضور مردم و نیروهای رزمنده و ارتش قهرمان و سپاه مقتدر باعث شد که آنها نتوانند حتی یک وجب از این خاک رو بگیرند، امروز ایران ما قدرت دفاعی‌اش، توان بازدارندگی‌اش آن چنان رشد کرده که هیچ اهریمنی جسارت این‌که تفکر این‌که بخواهد به خاک عزیز ما تجاوز کند در ذهنش هم نمی‌تونه تصورش رو ایجاد بکنه...

من امروز قدردان تمام رزمندگان، فرماندهان، نیروهای مسلح در اقصی نقاط کشور هستم و این عزیزان هستند که باعث امنیت و سربلندی و عزت ایران عزیز مان شدند اگر این عزیزان نبودند امروز ایران ما امن نبود امروز کشور ما نمی‌توانست، مردم نمی‌توانستند مردم در آرامش زندگی کنند.

امروز ما می‌توانیم به دنیا با قدرت اعلام بکنیم که قادریم علاوه بر این‌که از کشور خود دفاع کنیم با وحدت و انسجام با کشورهای اسلامی و با دست دادن و همراهی کردن با این عزیزان منطقه خود را در صلح و امنیت و آرامش نگهداریم و بتوانیم اسراییل غاصب را اسراییل خون‌خوار را اسراییل نسل کش را، اسراییلی که به زن و بچه و مرد و پیر و جوان رحم نمی‌کنه با وحدت و انسجام به جای خود بنشانیم.

اگر ما وحدت داشته باشیم اگر دست به دست هم بدهیم اسراییل غاصب قادر نخواهد بود این جنایتها را این‌گونه که در منطقه داره پیاده می‌کنه ، پیاده بکنه، من به‌وجود شما عزیزان افتخار می‌کنم رهبر عزیز انقلاب با تدبیرهای داهیانه و نگرش عمیق باعث و بانی یک چنین عزت و سربلندی ست و ما به‌وجود این رهبر عزیز افتخار می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد قدرت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را با تقویت با پشتیبانی از شما عزیزان هم‌چنان حفظ کنیم».

سخنگوی مجاهدین:

بیله دیگ، بیله چغندر!

آن از خامنه‌ای و این هم از پزشک چغندری ولایت او

فقط معلوم نیست که سرکوب و اعدام‌های روزمره

و نان و آب و برق و دارو و سوخت مردم ایران چه می‌شود؟!

 

لطفا به اشتراک بگذارید: