گزارش تصویری رویترز از تظاهرات یاران اشرف‌نشان در نیویورک

تظاهرات در نیویورک

اعتراض به حضور رئیس‌جمهور خامنه‌ای در سازمان ملل

نه به رژیم قتل‌عام و رکورددار اعدام

نه به سر مار جنگ‌افروزی و بانکدار مرکزی تروریسم

 

سه‌شنبه ۳مهر ۱۴۰۳

۲۴سپتامبر ۲۰۲۴

 

گزارش تصویری رویترز

از تظاهرات یاران شورشگر علیه حضور پزشکیان در نیویورک

خبرگزاری رویترز روز ۳۰ شهریور گزارش مصوری از تظاهرات ایرانیان آزاده در نیویورک علیه حضور پزشکیان در جلسه مجمع عمومی ملل متحد پخش کرد. و با شماری از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات گفتگو کرد

یکی از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات گفت: من بخشی از جامعه ایرانیان مقیم آمریکا هستم. من از شورای ملی مقاومت ایران حمایت می‌کنم و اینجا هستم تا آمدن پزشکیان به سازمان ملل را محکوم کنم و می‌خواهم بگویم که پزشکیان نماینده مردم ایران نیست و کرسی ایران در ملل متحد متعلق به رژیم ایران نیست. کرسی ایران در سازمان ملل متعلق به آلترناتیو ایران، شورای ملی مقاومت ایران و رئیس‌جمهور منتخب مقاومت خانم مریم رجوی است.

مجید صادق پور از برگزار کنندگان مراسم شب زنده‌داری در نیویورک گفت: ما اینجا در شهر نیویورک نه تنها زندگی و خاطرات کشته‌شدگان رژیم ایران را گرامی می‌داریم، بلکه حضور پیش‌بینی‌شده پزشکیان را محکوم می‌کنیم. از زمان روی کار آمدن او در اواخر ژوئیه، نزدیک به ۲۰۰ نفر اعدام شده‌اند. در پشت من تصاویری از برخی از آنها که طی دو هفته گذشته اعدام شده‌اند، وجود دارد.

مراسم روشن کردن شمع به احترام صدها قربانی بی‌گناهی که در جریان قیام ایران در سال ۱۴۰۱جان خود را از دست دادند، عصر روز پنجشنبه (۱۹ سپتامبر) در نزدیکی مقر سازمان ملل در نیویورک برگزار شد.

لطفا به اشتراک بگذارید: