تشدید بحران در درون حاکمیت

این روزها حکومت آخوندی با تشدید بحران در تمامی عرصه‌ها مواجه هست و یکی از اون‌ها جنگ درون حاکمیت برای سهم قدرت بیشتره. در این بخش از برنامه برخی از این رسانه‌ها رو مرور می‌کنیم

سایت حکومتی دیده‌بان ایران نوشت: «نخستین نشست خبری پزشکیان، به نمایش «استندآپ کمدی» می‌مانست که حرف جدیدی نداشت و در ۸۵ درصد جوابهایش، لباس دیگری به صحبتهای گذشته خود پوشاند و آن را دوباره به خورد جامعه داد»

فتح‌الله حسینی عضو مجلس رژیم گفت:‌ «آقای رئیس‌جمهور گرانی کمر مردم را خم کرده است به این امر مهم توجه کنید شما قول به مردم دادید»

و خبری از انتصاب‌های فامیلی سایت حکومتی تابناک نوشت: «حسن مجیدی، داماد پزشکیان، به‌عنوان دستیار اجرایی محسن حاجی میرزایی  رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب شده است»

... حکومتی به‌نقل از مهاجری از مهره‌های باند خامنه‌ای نوشت:« یکی از وزیران دولت سیزدهم حدود۲۰۰مشاور داشته که جمعاً ۲میلیارد و۷۰۰میلیون تومان (بطور متوسط هرکدام۱۳۵میلیون) حقوق گرفته‌اند. ۵۰نفر از این‌مشاوران در ساختمانهای وزارتخانه حتی دیده نشده‌اند»

روزنامه حکومتی هم‌میهن در اعتراف به جنگ وجدال در درون حاکمیت نوشت: «آیا می‌توان تصور کرد که در گوشه‌یی از دنیا درحالی‌که رئیس‌جمهور کشور مشغول برگزاری مصاحبه مطبوعاتی است، دستگاه رسانه‌ رسمی کشور (تلویزیون) که بودجه‌اش از سوی دولت تأمین می‌شود، سرگرم نظرسنجی با جهت‌گیری منفی آشکار علیه شخص رئیس‌جمهور و کابینه او باشد؟»

روزنامه حکومتی شرق هم نوشت: «سرعت حرکت در بدنه دولت کند است و گویی وزرا و حتی شخص رئیس‌جمهور برای انجام تغییر و تحولات در معذوریت یا کندی حرکت قرار دارند. سیستم نخاع مرکزی دولت دچار مشکل است و تصمیم‌گیریها سخت و بدون شجاعت کافی انجام می‌شود»

لطفا به اشتراک بگذارید: