بشنو از ایران - وحشت رژیم ازمردم وکانونهای شورشی

فرزانه از شیراز

در ایام سالگرد قیام‌۴۰۱ هستیم وضعیتی که مثل بشکه باروتی هست که منتظر یه جرقه هست و اتفاقاً این رو همین نظام جنایتکار خوب متوجه شده و برای همین به‌خصوص بعد از انتخابات و آمدن این پزشکیان اعدامها رو زیاد کرده که بتونه رعب و وحشت ایجاد کنه و مردم بترسن و این‌طوری جلوی قیامی که در چشم‌انداز هست رو بگیرند. ولی ما عزممون را جزم کردیم برای سرنگونی، تردید هم نداریم. کانون‌های شورشی که مثل شیر هر شب آتش به‌ریش و ریشه اینها می‌زنن و این رژیم هم هر کاری کنه سرنگونی در تقدیرش هست. ما در سالگرد قیام با شهدامون عهد و پیمان می‌بندیم.

قسم به خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان

فرزاد از مرند

قیام‌۴۰۱ نشون داد که مردم ایران به‌خصوص جوونا عزم جزم دارن هر طور شده رژیم آخوندی رو سرنگون کنند. همه ترس خامنه‌ای و آخوندا هم از قیامیه که در راهه و هر کاری برای جلوگیری از اون می‌کنه از شیطان‌سازی و تشکیل دادگاههای فرمایشی علیه مجاهدین برای این‌که مانع پیوستن جوونا به مجاهدین بشه. اما اینها دیگه دردی از خامنه‌ای دوا نمی‌کنه بدون شک قیامی بزرگتر از قیام‌۴۰۱ در راهه. قیامی که به‌سرنگونی خامنه‌ای ختم میشه. قیامی که خودمون، ما کانون‌های شورشی و جوونا و مردم ایران باید اونو راه‌بندازیم و منتظر نباشیم کسی بیاد برامون قیام کنه یا رژیم آخوندی رو سرنگون کنه.

امیر از زرین شهر

باید به‌عنوان یک کانون شورشی بگم که قیام۴۰۱ محصول همین عملیات‌های کانون‌های شورشی بود و من می‌دیدم که در خیلی از محلات تنها حرفی که داشتیم با آتش بود شروع می‌شد. در ضمن باید بگم که رژیم آخوندی کثیف این روزها از ترس قیام نمیدونه چه غلطی بکنه. از دستگیری خانواده‌های شهدا گرفته تا چیدن نیروهایش در خیابان‌ها و هر کاری که فکرش رو بکنیم انجام میده ولی همین مردم خوب فهمیدن که اینا همش باد تو خالیه و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. خامنه‌ای فکر می‌کنه که قیام۴۰۱ شروع و پایانی داشته ولی کور خونده. باید بهش بگم قیام۴۰۱ ادامه داره و الآن هم کانون‌های شورشی در سراسر کشور دارن با عملیات‌های قهرمانانه خودشون این پیام رو میدن که خامنه‌ای ضحاک تا کاخت رو به‌آتیش نکشیم آروم نمی‌گیریم. و استقلال و آزادی رو به‌این میهن اسیرمون با برقراری جمهوری دموکراتیک دست بر نمی‌داریم.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: