موشکاف زرشکیان در پرت و پلاگویی هم رو دست خبیثی بلند شده

موشکاف سلام دوستان، سلام رفقا، بالاخره بعد از دو ماه روز عظما به زرشکیان اجازه داد که اولین نشست خبری خودشو بذاره که به زحمت موشکافیش می‌ارزه:

ایسنا ـ نشست خبری پزشکیان ـ ۲۶ شهریور

خبرنگار زن: قبل از طرح سؤالم فقط یه نکته‌ای بگم من برای این‌که به اینجا برسم خیلی میان بر و کوچه پس کوچه رفتم که گیر گشت ارشاد نیفتم هم‌چنان

پزشکیان: (با خنده) بازم گشت ارشاد اذیت می‌کنه؟

خبرنگار: بازم هستند و بله تو شهر هستند و.

پزشکیان: چون قرار نبود برخورد کنند، حالا باز پیگیری می‌کنیم اذیت نکنند شما رو

موشکاف بعله، با لودگی و مسخره بازی و خنده قضیه گشت رشادو ماست‌مالی می‌کنه، حالا ببینیم به سؤال یه خبرنگار خارجی چه جوری جواب میده؟

پزشکیان  ـ ۲۶شهریور

الجزیره؛ بعضی از کارشناسان سیاسی می‌گویند که ایران یا موشکهای هایپرسونیک به گروه انصارالله یمن داده یا حداقل تکنولوژی اون را به آنها انتقال داده بود.

پزشکیان: ببینید الآن رفتن نیروی انسانی به یمن با یک هفته تأخیر شکل می‌گیره یعنی یک انسان از اینجا بخواهد برود یمن اونقدر گیر می‌دهند یک هفته طول می‌کشه این موشک چه جوری رفته اونجا اینها ندیدند؟ یعنی اصلاً یک چنین چیزی نیست تازه اون موشکی که اینها پرتاب کردند اون اصلاً ما از اینها نداریم توی ایراناین که اینها توان پیدا کردند اینکار رو بکنند کار یک روزه یک هفته و یک سال و دو سال نیست شما بهتر از من می‌دونید علم و مهارت چیزی ست که در طی زمان به‌دست میاید

اینها خودشون می‌دونند اصلاً ایران نمی‌توانه موشک بفرسته اونجا برای این‌که اصلاً نفر می‌خواهد برود اونجا یک هفته طول می‌کشه از چند تا کانال باید برود چنین موشکی چه جوری رفته اونجا؟

 

موشکاف بعله، اینجام با دروغگویی و شالان بازی میخواد همه چیو منکر بشه، در حالی‌که سگ و سیله های ولایت تا حالا شونصد بار پز موشک‌هایی رو که به یمن می‌فرستن دادن گوش کنین:

پاسدار شاهکویی ـ سرکرده سپاه گلستان ـ ۲۲شهریور

درود بر یمن، یمن یعنی جمهوری اسلامی ایران، دارند کشتی هایشان رو غرق می‌کنند نفس شون درنمی‌آید امروز توی عراق توی لبنان توی فلسطین امروز اگر غزه زنده است اگر کرانه باختری زنده هست به برکت ایران اسلامی ست

 

موشکاف بعله، حالا خوبه یه نگاهی هم به برداشت یه سایت ولایی از حرفای زرشکیان گوش بدین:

توصیف نشست خبری پزشکیان در سه کلمه؛ ضعیف، ضدوفاق و کاریکاتوری
اولین نشست خبری مسعود پزشکیان ضعیف‌تر از آن چیزی بود که از رئیس‌جمهور ایران انتظار می‌رفت و حالا شاید بهتر بتوان دلیل تأخیر دو ماهه برگزاری این نشست را فهمید.

پزشکیان این جلسه هم پر از سوتی پشت سر گذاشت. او یکبار نام ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ را فراموش کرد و در نهایت در میان خنده حضار از آن عبور کرد و یا در جواب به پرسش خبرنگار شبکه ژاپنی چندبار به جای کشور روسیه، نام شوروی را بر زبان آورد که بار دیگر با خنده و واکنش حضار روبه‌رو شد..

موشکاف بعله زرشکیان در پرت و پلاگویی هم رو دست خبیثی بلند شده، اینجا هم اثبات شد که سگ زرد برادر شغاله، دوستان عزت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: