بشنوازایران-جامعه درحال انفجاره

هستی از کاشان

واقعیت این‌که الآن من خودم به‌شخصه توی جامعه‌یی که زندگی می‌کنم می‌بینم مردم ۹۰درصدشون این رژیم را نمی‌خوان. اگر همه با هم یعنی نمی‌گم ۹۰درصدمون همون ۶۰درصد، ۵۰ درصدمون با هم، هم صدا بشیم با هم قیام‌رو دوباره شروع کنیم، مطمئناً اونها می‌ترسن و اون ۴۰‌درصدی که ترس برشون داشت و هم عقیده امثال من هستند، میان سمت ما و اونها هم میان با ما توی این شورش توی این قیام شرکت می‌کنند.

فروزان از همدان

من خودم شاهد جان‌فشانی‌های دختران و پسرانی بودم که برای آزادی ایران از شر این نظام پلید آخوندی به‌کف خیابان آمدند و جونشون فدای ایران و آزادی و مردم کردند مثل نیکا شاه کرمی و محسن شکاری و مهرشاد و صدها شهید دیگر و ما باید با دیگر کانون‌های شورشی تجدید عهد دوباره کنیم و راه این عزیزان را ادامه خواهیم داد با آتش صد برابر و جوشش خون شهیدان شعله‌های قیام مردم را فروزانتر خواهیم کرد. و بیاد آور در روزهای قیام چطور دشمن را در کف خیابان به‌چالش کشیدند این شهدا و کانون‌های شورشی قهرمان و یک برگ زرین از شجاعت در تاریخ مبارزات کشورمان رو به‌ثبت رسوندند.

قسم به‌خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان و ما زن و مرد جنگیم می‌جنگیم می‌میریم ایران رو پس می‌گیریم

سیاوش از کرمانشاه

می‌خواستم بگم جامعه انفجاریه و هر لحظه احتمال وقوع یک قیامه، این اون چیزیه که خامنه‌ای به‌شدت ازش هراس داره و هر طوری شده می‌خواد مانع شکل‌گیری قیامی مثل‌۹۶ و ۹۸ و به‌خصوص۴۰۱ بشه. زیرا خامنه‌ای اولویت اول تا آخرش حفظ نظامشه. از طرف دیگه مردم و کانون‌های قهرمان شورشی و مقاومت سازمان‌یافته ایران نیز تمام تلاششون را می‌کنند برای سرنگون کردن این رژیم و این رویارویی تا روز سرنگونی خامنه‌ای جنایتکار ادامه داره. بالاخره صبر مردم و تحملشون تا یک جا تمام می‌شه و این خشم و کینه اونا سیلابی می‌شه و ریشه این ظالمان وطن‌فروش را می‌سوزونیم.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: