کنفرانس خبری پزشکیان اذعان به بحرانهای فراگیر

لرزهٔ قیام در سرتاپای نظام آخوندی

پزشکیانما در این وضعیت چه در انرژی چه در گاز، چه در برق چه در محیط‌ زیست چه در پول داریم به طرف فروپاشی می‌رویم.

خیلی ناترازی‌هایی که داریم ایجاد می‌کنیم و هر روز تویش داریم غرق می‌شویم.

باید ببینم که این روند غیرقابل ادامه است مثل خیلی ناترازی‌هایی که داریم ایجاد می‌کنیم و هر روز تویش داریم غرق می‌شویم هی می‌گیم دست نزن صدا بلند می‌شه خب بالاخره یک روز باید ما فکر کنیم که چی‌کار می‌خواهیم بکنیم اون روز نباید زمانی باشه که خیلی دیر شده باشه اون روز باید زمانی باشه که همه چیز رو خراب نکرده باشیم که غیرقابل برگشت باشه.

ما در این وضعیت چه در انرژی چه در گاز چه در برق چه در محیط‌زیست چه در پول داریم می‌رویم به طرف فروپاشی.

پزشکیان:کنار هم می‌آییم بر اساس چارچوب قانون، سیاست و قانون اون رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل خواهیم کرد.

ما باید کوتاه بیاییم زیر لوای به‌اصطلاح اعتقاد اسلام و رهنمود های مقام معظم رهبری بپذیریم اون چارچوب رو و عمل کنیم.

آقای دکتر نان مجدد گران شد در حالی که هیچ‌کدام از مسئولان دولتی در این باره واکنشی نشان ندادند. خاطره‌ای از مخالفت امام با گرانی خصوصاً گران کردن اقلام مصرفی اقشار مستضعف و برخورد ایشان با مسئولان وقت وجود داره که حتی اجازه ندادند سیگاری که ارزانترین سیگار توی آن ایام بود و مورد مصرف قشر کارگر وفقیر بود گران بشه. آیا گران کردن نان که از اقلام اصلی سبد غذایی و قوت غالب محرومان و فقرا هست با دیدگاه امام، رهبری و حتی جنابعالی در حمایت از اقشار محروم و آسیب‌پذیر در تقابل نیست

پزشکیان: ببینید حق با شما است ما در تمام صحبت‌هایمان گفتیم که نگاه ما به طرف کسانی است که در حقیقت مشکل دارند و سفره‌های مردم نباید مشکل پیدا بکند در جلسات دولت هم در تصمیم‌گیریها این را ابلاغ کردیم اعلام کردیم مشکلاتی را هم که تا حالا داشتیم تلاش کردیم به طریقی اکثر اینها را تا جایی که از دستمان بر می‌آید رفع و رجوع کنیم. ما مثلا بدهی گندم‌کاران  را داشتیم انهایی که گندم کاشته بودند پولی برایش وجود نداشت ما حقوق بازنشستگان ، پولی برایش وجود نداشت برای بیمارستانها و پرستارها و نمی‌دانم آنجاها مشکلات داشتیم و خیلی ناترازیهای دیگه‌ای که الآن با آن مواجه هستیم.

لطفا به اشتراک بگذارید: