بشنو از ایران - تجدیدعهد کانونهای شورشی با شهیدان قیام۴۰۱

من عباس هستم از کلاچای ایران

در سالگرد قیام خونین‌۴۰۱ قرار داریم، منم به‌سهم خودم می‌خواستم به شهدای قهرمان۴۰۱ تجدید عهد و پیمان بکنم که راهشان را تا سرنگونی نظام جنایتکار آخوندی ادامه خواهیم داشت و بی‌شک این عزیزان هرگز فراموش نخواهند شد. شعار جوانان سرنگونی و قیام برای سرنگونی مرگ بر خامنه‌ای بود و درهم کوبیدن مراکز آنها با آتش و کوکتل، هم‌چنین جوانان قیام درس جانانه‌ای به‌مزدوران خامنه‌ای دادند و تعدادشون را هم به‌هلاکت انداختند. قیام بی‌شک دوباره زبانه خواهدکشید، شاید در سالگرد قیام نباشه ولی تنها راه سرنگونی قیام است و آتش

مهین از اصفهان

من مهین هستم یکی از کانون شورشی مجاهد خلق که از اصفهان با شما در ارتباطم. خیلی خوشحالم که در آستانه سالگرد قیام ۴۰۱ می‌تونم تجدید عهدم با شهیدان قیام رو به عرضتون برسونم. واقعیت اینه که آزادی را هیچکس به ما نمی‌ده این ما خودمون هستیم که باید دیکتاتوری رو سرنگون و آزادی و دموکراسی رو تو کشورمون برپا کنیم. تنها راه نجات ما مردم از این وضعیت اسف‌بار کنونی، قیامی است سازمان‌یافته باشه، پاسخ ما مردم به‌دژخیمان حاکم آتش جواب آتش، تنها با کمک به‌گسترش کانون‌های شورشی با پشتوانه مقاومت سازمان‌یافته‌ای که مجاهدین خلق از ما مردم ایران دارند.

حسین هستم از اهواز

در سالگرد قیام‌۱۴۰۱ قبل از هر چیزی می‌خواستم عهد و پیمان خود را با شهیدان قیام۱۴۰۱ تجدید کنم و به‌عنوان کانون شورشی بگویم تا به‌آخر پرچم شهیدان را بر دوش می‌کشم و می‌خواهم بگویم نمی‌گذاریم قطره‌ای از خون شهیدان و رنج و شکنج زندانیان بی‌پاسخ بماند و وضعیت جامعه ایران انفجاری هست و قیام نیز به‌دست خودمان و عزم و جزم خودمان صورت می‌گیرد. همان‌طور که دیدید کانون‌های شورشی با بیش از ۱۷۰۰عملیات ضداختناق و بیش از ۲۰هزار حرکت ضداختناق شعله قیام را روشن نگه‌داشتند و به‌امید خدا با فعالیت‌های خود قیام و سرنگونی را محقق می‌کنیم.در پایان می‌گویم راه سرنگونی از طریق شورشگران ارتش آزادی است.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: