موشکاف - ناله امامان جمعه از نفوذ مجاهدین درداخل خانه‌ها

موشکاف: سلام و صد‌سلام به‌همه دوستای با صفا و با مرام، رفقا، موشکافی امروزو میخوایم، از چند رأس گماشته عظی شروع کنیم ببینیم از چی مینالن:

آخوند محمدی لائینی ـ نمایش جمعه ساری ـ ۲۳شهریور

رویکرد اصلی نماز جمعه این است حضور در نماز جمعه بنده سفارشم به‌همه اینه می‌گویم آقا توی این ۴هفته‌یی که توی هر‌ماه هست حداقل یک‌هفته را نماز جمعه بیا. یا یک‌هفته در میان را بیا. ۳تا هفته مال تو، هر کجا می‌خواهی بروی برو، یک هفته را باید بیایی نماز جمعه، این حقه نماز جمعه است به‌گردن همه ماست. سنگر نماز جمعه سنگری بسیار مهم است.

موشکاف: واویلا واویلا، ببینید چه شرشری سرتاپای جک و جونورای ولایتو گرفته که این آخوند حروم لقمه رو اینطوری به‌خواهش و تمنا انداخته، حالا به بعدی گوش کنین:

آخوند کریمی تبار ـ نمایش جمعه ایلام ـ ۲۳شهریور

کسی که در این نظام نفس می‌کشد و مدیون انقلابی است که امام بزرگ ما بپا کرده اخبارش را از کانالهای درست انتخاب کند. حداقل خبر جمهوری اسلامی را گوش بدهد. اگر می‌خواهد مستمع رسانه‌های بیگانه باشد، حداقل تردیدی نسبت به‌آنها برای خودش ایجاد کند. اینجور نباشد که دشمن اذهان جامعه ما را مهندسی کند.

موشکاف: این یکی رو دست قبلی بلند شده، اون التماس می‌کرد که حداقل ماهی سالی یه‌بار تو نمایش جمعه شرکت کنین، این یکی‌التماس می‌کنه که لااقل گاهی وقتا هم به‌خبرهای تی وی ریش گوش بدین، بریم سراغ گماشته بعدی:

آخوند رحیم آبادی ـ نمایش جمعه بیرجند ـ ۲۳شهریور

دشمن را بشناسیم در عرصه بیرونی و علنی و البته در عرصه درونی در عرصه نرم در عرصه مقابله‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی. در این‌که چطور با لطایف‌الحیل ما رو از آقامون دور کنند. لذا ما می‌بینید گلوله‌های اونها موشکهای اونها، توی خانه‌های ما فرود آمده، از نوع فرهنگی‌اش با فضای مجازی با شایعه‌پراکنی با دروغ با تزویر با نفاق با نفوذ.

موشکاف: هاهاهاها، این یکی‌،رو دست ۲تای قبلی نه از شرشر تو نیروها که از شرشر تو خونه‌های خودشون، از بچه مچه‌های خودشون می‌ناله که دشمن اونا را با خودش برده، اما نمی‌گه کدوم دشمن ولی بعدی این یکی‌رم لو داده:

آخوند حسینی همدانی ـ نمایش جمعه کرج ـ ۲۳شهریور

منافقین تلاش می‌کنند این اراده و ایمان را تضعیف بکنند. امروز همه ما در معرض شیطنتهای، بعضی از این شیطنتها برای از بین بردن امید هستیم مصادیقش فراوانه، من نمی‌خوام وارد مصادیق بشم.

موشکاف: هاهاها، مصادیقشو نگفت که اگه می‌گفت اوضاع خیلی بی‌ریخت می‌شد. اما همین قدر که گفت امید تو دلای آدمای رژیم مرده، کافیه! دوستان عزت زیاد!

 

لطفا به اشتراک بگذارید: