سی.ان.ان ـ یک تیرانداز ترامپ را در حالی‌که گلف بازی می کرد هدف گرفته بود

اخبارایران و جهان در یک نگاه

۱-سی.ان.ان گزارش داد: یک تیرانداز با تفنگ AK-۴۷ ترامپ را در حالی‌که گلف بازی می‌کرد هدف گرفته بود. مقامات معتقدند تیرانداز قصد داشت ترامپ را هدف قرار دهد.

سی.ان.ان افزود: در روزهای اخیر مقامات کارزار انتخاباتی ترامپ توسط مقامات اطلاعاتی آمریکا در مورد دلایل جدیدی که رژیم ایران سعی می‌کند به تلاشهای خود برای حمله به دونالد ترامپ بیفزاید توجیه شده بودند.

۲-فاکس نیوز گزارش داد: منابع مجری قانون تأیید کردند که مظنون دومین سوءقصد علیه دونالد ترامپ، رایان وسلی روث نام دارد. او توانسته بود دهانه تفنگ خود را از لای سیاج سراسری زمین گلف بیرون بیاورد. او ۳۰۰ تا ۵۰۰ یارد با ترامپ فاصله داشت. سرویس مخفی روث را دید و تیراندازی کرد.

۳-کاخ‌سفید اعلام کرد: بایدن و هریس از امنیت ترامپ احساس آرامش کردند.

کامالا هریس گفت: در مورد شلیک گلوله در نزدیکی پرزیدنت ترامپ مطلع شدم. خوشحالم که او سالم است. خشونت جایی در آمریکا ندارد.

۴-وزارت‌خارجه لهستان رژیم آخوندی را به‌خاطر ارسال موشک برای جنگ در اوکراین محکوم کرد و این اقدام را غیرقابل قبول دانست.

۵-خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد: به‌دنبال شلیک موشک حوثیهای یمن به مرکز اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، در بیانیه‌یی اعلام کرد: حوثی‌ها باید تا به‌حال فهمیده باشند که ما بهای سنگینی را به آنها تحمیل می‌کنیم. هر کسی که نیاز به یادآوری دارد، از بندر حدیده بازدید کند.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: