بشنو از ایران - ما کانونهای شورشی با شهدای قیام‌۴۰۱ تجدید عهد می‌کنیم

افشین از کرج

من به‌عنوان یک‌کانون شورشی مجاهدین خلق که در قیام‌۴۰۱ هم حضور داشتم. می‌خواستم با شهدای قیام‌۴۰۱  تجدیدعهد و در این راه شهدا تا سرنگونی آخوندها و یک جمهوری دموکراتیک ادامه  خواهیم داد چرا که وقتی ما در سازمان رهبری کننده قیام سازمان مجاهدین خلق در ایران هستیم و در قیام های مردم در سال‌های مختلف.این را نشان داده و ما می‌توانیم و باید سال ۱۴۰۳رو به‌سال سرنگونی آخوندها و آزادی ایران تبدیل بکنیم.

علیرضا از همدان

.....قسم به خون یاران  ایستاده‌ایم تا پایان

علی از خوزستان

می‌خواهم  با  شهیدان قهرمان قیام تجدید عهد و پیمان کنم و بگم که ما راه شما رو تا  سرنگونی این نظام فاسد و ضد‌بشری ادامه می‌دهیم و از هموطنان عزیزم می‌خواهم که در هر کجا که هستید یاد شهدای راه آزادی‌رو زنده نگه دارید و از کانونهای شورشی حمایت کنید. می‌خواهم به‌خامنه‌ای جلاد بگم که‌: از خشم و قیام مردم قهرمان ایران نمی‌تونی فرار کنی و روز سرنگونی شما قاتلان مردم ایران دور نیست. خون شهیدان راه آزادی  تضمین پیروزی ماست

سلام بر  شیهدان راه آزدی

درود بر مسعود و مریم  رجوی امید خلق ایران

سیاوش هستم از تهران

در این ایام قیام۴۰۱ یاد  می‌کنم  از همه شهدایی که جونشون رو برای آزادی ایران دادند. این قیام۴۰۱ به‌واقع سکویی شد برای  سرنگونی و قیامهایی که در راه هست. رژیم در ایام سالگرد بسیار وحشت‌زده‌ است و می‌خواد با قدرت‌نمایی نشون بده که توان سرکوب قیام رو داره ولی کورخونده. قیام از یک جایی جرقه می‌خوره که فکرش رو هم نکرده و ما همه‌مون ترجیح میدیم که بجای اینکه جزیی از انبار باروت باشیم، خودمون جرقه قیام باشیم و مثل کانون‌های شورشی قهرمان که با آتیش، امید و نور قیام‌رو به‌مردم‌مون برگردانیم. جواب رژیم در این هستش:  آتش جوا‌ب آتش، آتش جواب اعدام. موفق باشین.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: