جنگ وجدالهای باندهای حکومتی برسرکابینه وفاق

آخوند روانبخش عضو مجلس ارتجاع:

این وفاق ملی نیست بلکه نفاق ملی است چنین دولتی دوام نخواهد داشت

فتنه‌گران سابق دستشان به خون مردم آلوده است

و کشور را به فتنه و مصیبتهای جدید وارد خواهند کرد

خبر آنلاین رژیم ۲۴شهریور نوشت: قاسم روانبخش، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تعریف وفاق ملی را در ابتدای تشکیل دولت لازم ارزیابی کرد و گفت: درباره دولت اصلاحات نیز چنین مشکلی را داشتیم که تا انتهای کار خود نیز اصلاحات را تعریف نکردند.

رئیس مؤسسه امام خمینی که مؤسس آن مصباح یزدی بود، ادامه داد: در آن دوران هیچ‌کس تعریف نکرد که اصلاحات چیست؟ آیا اصلاحات بنیادین و ساختاری منظور است؟ یا اصلاحات روشی و اهداف میانی منظور این شعار است؟ شعار اصلاحات می‌دادند و در عمل به‌دنبال براندازی و ریشه‌کنی انقلاب بودند؛ در همین راستا فتنه کردند و دست به هر اقدامی زدند؛ آخر هم مشخص نشد که منظورشان از اصلاحات چیست؟

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی شعار وفاق ملی را شبیه شعار اصلاحات ارزیابی کرد و گفت: به‌خاطر کهنه شدن شعار اصلاحات امروز از وفاق ملی استفاده می‌شود؛ امروز باید با جدیت به‌دنبال تعریف «وفاق ملی» باشیم؛ رئیس‌جمهور و نظریه‌پردازان هر چه زودتر باید این وفاق ملی را تعریف، تبیین و روشن کنند.

وفاق ملی این نیست که هر کس با هر مبنا و اصل و گرایش می‌تواند در دولت وارد شود، این وفاق ملی نیست بلکه نفاق ملی است؛ وفاق ملی این نیست که کومله، دموکرات، توده‌ای، مجاهدین و فتنه‌گران ۸۸ و ۱۴۰۱ زیر یک چتر جمع شوند و پایه‌های نفاق را در کشور محکم کنند.

وی تشکیل چنین دولتی را ابتدای اختلافات داخلی عنوان کرد و گفت: چنین دولتی دوام نخواهد داشت؛ فتنه‌گران سابق دستشان به خون مردم آلوده است و کشور را به فتنه و مصیبتهای جدید وارد خواهند کرد؛ بنابراین باید مواظب باشیم تا تفاوتهای وفاق ملی و نفاق ملی را به درستی بشناسیم و از نفاق بپرهیزیم.

شریعتمداری نیابتی خامنه‌ای در کیهان:

قرار بوده و هست که رئیس‌جمهور پستهای کلیدی و نقش‌آفرین را

به افرادی که با نظام و انقلاب زاویه دارند نسپارند

این حرکت خطرناک و پلشت

به بهانه (بخوانید با اسم رمز) وفاق ملی صورت می‌پذیرد

پاسدار حسین شریعتمداری نیابتی خامنه‌ای در کیهان نوشت: قرار بوده و هست که رئیس‌جمهور پستهای کلیدی و نقش‌آفرین را به افرادی که با نظام و انقلاب زاویه دارند نسپارند. چرا که افرادی از این دست نه فقط نمی‌توانند برای رئیس‌جمهور و دولت او همراهان همدلی باشند بلکه زمینه ساز آسیب‌های جدی و خسارتهای جبران‌ناپذیر به نظام و منافع نیز خواهند بود.

وی افزود: این واقعیت نباید از نگاه جناب پزشکیان پنهان بماند ولی متأسفانه برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، شاهد حضور شماری از افراد ناشایسته و زاویه‌دار در برخی مسئولیت‌های حساس و کلیدی هستیم. نگاهی به رخدادهای ۴۵ سال اخیر، حکایت از آن دارد که در بسیاری از موارد، افراد زاویه‌دار از سوی دشمنان بیرونی و یا دنباله‌های داخلی آنها شکار می‌شوند و در حالی که تابلوی خودی دارند، خواسته‌های دشمن را دنبال می‌کنند.

شریعتمداری هم‌چنین نوشت: این حرکت خطرناک و پلشت به بهانه (بخوانید با اسم رمز) وفاق ملی صورت می‌پذیرد. سپردن پستها و مسئولیت‌های کلیدی به آنها اقدامی خطرناک و در تقابل آشکار با منافع ملی و سلامت نظام است.

آیا جناب پزشکیان می‌دانند «سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت» سابقه بازداشت از سوی دستگاه امنیتی و محکومیت ۵ سال زندان دارد؟ خودش در کلیپی می‌گوید: «من تو انتخابات (مجلس) از نظر مالی اشباع شدم. با نمایندگان بستم که بعد ورود به مجلس، مجازیشان دست ما باشد. من تیم دارم و باید به آنها پول بدهم. از همه پول گرفتم‌»! و. آقای رئیس‌جمهور با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید به هویت برخی از منصوبان زاویه‌دار پی ببرید!‌.

آخوند مهدوی امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان:

دولت با هیچ‌گونه ملاحظه‌ای با شدت

لایحه عفاف و حجاب را اجرا بکند

ریاست جمهور اگر حمایت خطبای جمعه و مجلس خبرگان را می‌خواهند

که حمایت همینها باعث استمرار نظام هست باید در مسیر رهبر معظم حرکت بکند

ما حمایت‌مان مشروط است چنا‌نچه رهبر معظم همین‌طور است

 

‌آخوند مهدوی امام جمعه رژیم در اصفهان - ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

یک عده کمی تو خیابان‌ها رسماً کشف حجاب می‌کنند خب مردم نگرانند از این، رهبر معظم نگرانند.

این فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود که دولت محترم از ریاست جمهور و معاونین‌شان اگر می‌خواهند حمایت مردم را و خطبای نماز خب ما انتظار داشتیم ریاست جمهور اگه مخالف این منکر هست یک قول این خانم موضع‌گیری بکنه جلوی این و در مسیر صحیح، می‌بینیم همه جا سکوت است، حرفی زده نمی‌شه نیروی انتظامی هم من از فرماندهی‌اش تقاضا کردم گفتم شما اگر دفاع نکنید ما دفاع می‌کنیم وظیفه خطبای نماز جمعه است اینها را صریح بیان بکنند ملاحظه نکنیم ما حمایت‌مان مشروط است چنا‌ن‌چه رهبر معظم همین‌طور است خواسته ایشان هم همین است مردم انتظار دارند الآن لایحه عفاف و حجاب از شورای نگهبان تأییدش گرفته شد برگشته شد به مجلس انتظار اینه که ریاست محترم مجلس لایحه رو بدهند به دولت و دولت با هیچ‌گونه ملاحظه‌ای با شدت این لایحه را اجرا بکند جلوی بی‌بند و باریهای آشکارا بی‌عفتیها رو بگیره جمعه رو مجلس خبرگان و دیگر مسئولان خانواده‌های شهدا را بسیجیان را روحانیان اگر حمایت اینها را می‌خواهند که حمایت همینها هم باعث استمرار نظام هست باید در مسیر رهبر معظم حرکت بکنه این چیه که معاون در امور زنان ریاست‌جمهوری طرح نور را در یک مصاحبه‌یی داره میگه این طرح نور را من هیچ نوری درش ندیده‌ام این را از قول ریاست‌جمهوری نقل کرد که طرح نور نیروی انتظامی گفت ما هیچ نوری درش نمی‌بینیم و این سیاهی است این عبارت ایشون است.

یک کانال تلگرامی رژیم به نام تحلیل زمانه خبر داد:

مرجع تقلید شیعیان، درخواست پزشکیان برای دیدار با وی را قبول نکرد!

با نفوذترین مرجع تقلید شیعیان در جهان است، آیت‌الله سیستانی حاضر به قبول این درخواست نشد تا دفتر وی به پزشکیان اعلام کند به‌دلیل «روزه‌داری» این مرجع تقلید، امکان برگزاری این دیدار نیست.

این منبع افزود: وساطت حجت‌الاسلام شهرستانی، داماد و نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، هم فایده‌ای نداشت و پزشکیان بدون دیدار با مرجع تقلید اول شیعیان جهان به ایران برگشت!

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در جلسه روز یکشنبه مجلس در مورد انتصابات پزشکیان گفت: مجلس در کمیسیونهای تخصصی بر حسن اجرای قوانین موضوعه به‌ویژه قانون نحوه انتصابات اشخاص در مشاغل حساس نظارت خواهد کرد.

پاسدار قالیباف با سوزوگداز از تحریم‌های جدید کشورهای اروپایی گفت: تا زمانی آنان بخواهند زمینه را برای فشار بیشتر فراهم کنند هیچ گفتگوی مثمرثمری شکل نخواهد گرفت.

قالیباف-نطق ابتدای جلسه-۱۴۰۳۰۶۲۵

حمایت رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ارزنده دانستن اقدام مجلس حاکی از صحیح بودن تصمیم مجلس بود در راستای تعامل صحیح دولت و مجلس ضروری ست انتصابات رده‌های میانی هیأت دولت نیز در چارچوب اصولی که رئیس‌جمهور محترم تحت عنوان وفاق ذکر کرده‌اند صورت گیرد و همان‌طور که ایشان بر ضرورت رعایت قانون در تمامی انتصابات تأکید دارند مجلس نیز در کمیسیونهای تخصصی بر حسن اجرای قوانین موضوعه به‌ویژه قانون نحوه انتصابات اشخاص در مشاغل حساس نظارت خواهد کرد.

اتهامات بی‌پایه و اساس کشورهای غربی خصوصاً تروئیکای اروپایی درباره ایران نشان‌دهنده تاثیرپذیری کورکورانه آنها از رژیم صهیونیستی و دارای پیام بی‌اعتمادی برای جمهوری اسلامی ایران است، ما معتقدیم تکرار ادعاهای کذب رژیمی که به دروغ‌گو بودن شهرت دارد با درخواست دیپلماسی و مذاکره سازگار نیست و تا زمانی که اروپایی‌ها و دیگر کشورهای غربی بخواهند با ادعاهای کذب زمینه را برای فشار بیشتر فراهم کنند هیچ گفتگوی مثمرثمری شکل نخواهد گرفت

لطفا به اشتراک بگذارید: