روزنامه سان انگلستان ـ رژیم ایران باندهای جنایتکار و اراذل و اوباش را علیه مخالفان در غرب استخدام کرده است

اخبار ایران وجهان دریک نگاه 

۱-روزنامه سان انگلستان نوشت:‌ رژیم ایران به طور مخفیانه باندهای جنایتکار و اراذل و اوباش را به عنوان جنایتکاران نیابتی برای به راه انداختن یک جنگ خاموش علیه مخالفان در غرب استخدام کرده است. از تهران به قاتلها در گروههای بدنام با روابط تبهکاری دستور داده شده تا اقدام به ترور و آدم ربایی در اروپا و آمریکا کنند. 

۲-نایب رئیس سابق پارلمان اروپا، دکتر آلخو ویدال کوادراس، نوامبر گذشته در خارج از خانة خود در مادرید اسپانیا توسط یک قاتل سوار بر موتور سیکلت مورد اصابت گلوله قرار گرفت. او تهران را به سازماندهی این سوءقصد متهم کرد.

۳-نیویورک پست نوشت: رژیم ایران حامی اصلی تروریسم در جهان، فراتر از بدترین کابوس، گستاختر و خطرناک تر از سال های ریاست جمهوری اوباما  است.

۴-سایت حکومتی دیده‌بان گزارش داد: در حمله نیروهای ویژه اسراییلی به یک مرکز سپاه در سوریه،  دو افسر سپاه به اسارت درآمده و اسناد ربوده شدند. به نوشته رسانه های سوریه،‌ پاسداران بازداشت شده بین دو تا چهارنفر هستند. 

 ۵-تسنیم (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس) و سفارت رژیم در سوریه این خبر را تکذیب کرده‌اند.

۶-داود سوری اقتصاد‌دان حکومتی به گوشه یی از وضعیت وخامت بار زندگی مردم در حاکمیت اخوندها اعتراف کرد و گفت:

داود سوری:  ۶۰درصد جامعه ما نمی‌تونن ۲۱۰۰ کالری را در روز برای تغذیه‌اشان تامین کنند این یعنی حجم فقرا بسیار بسیار بیشتره ۶۰ درصد جامعه یعنی یه چیزی حدود فرض کنیم ۸۰ میلیون جمعیت داریم نزدیک به ۵۰ میلیون جمعیت نمی‌تونن غذاشونو تامین کنند.

۷-به‌علت سیاست‌های ضد دانشجویی رژیم، بین ۲۰ تا ۲۵ درصد صندلی‌های رشته‌های مختلف پزشکی حتی در دانشگاه‌های دولتی و دانشگاه‌های مادر مانند دانشگاه تهران، ملی، شیراز، اصفهان، مشهد و علوم پزشکی ایران خالی‌مانده‌اند. این خبر را هادی یزدانی یک پزشک در گفتگو با رسانه حکومتی انتخاب اعلام کرد.

لطفا به اشتراک بگذارید: