چرایی گسترش اعدامها پس از روی کار آمدن پزشکیان

گفتگو با غلامحسین گودرزی

پس از این‌که خامنه‌ای در شعبدهٔ انتخابات پزشکیان را سر کار آورد، موج اعدامها توسط خامنه‌ای گسترش پیدا کرد. دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه خبر از اعدام ۱۲زندانی در ۱۹ و ۲۱ شهریور از جمله قهرمان پیشین تیم ملی کشتی فرنگی داد.

در این اطلاعیه از جمله آمده است:

دژخیمان خامنه‌ای در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۱شهریور دست کم ۱۲زندانی را اعدام کردند. ۲۱شهریور قهرمان پیشین تیم کشتی فرنگی کشور مرتضی یوسفی ۴۱ساله پس از ۱۰سال حبس در زندان نوشهر مازندران حلق‌آویز شد. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی در رشته تربیت بدنی، مربی و داور بود. در همین روز دو زندانی دیگر به‌نام‌های سجاد بندگی و عبدالرحمان تاجیک در زندان قزلحصار و زندانی دیگری به‌نام بهنام باقری ۳۰ساله در اصفهان بدار آویخته شدند. سجاد بندگی از ۱۰سال پیش و بهنام باقری از ۵ سال پیش زیر حکم اعدام بودند.

دوشنبه ۱۹شهریور نیز علاوه بر ۶ زندانی که در اطلاعیه قبلی اعلام شد دو زندانی دیگر به‌نام‌های فیض‌الله حسین‌پور و سلیمان قهرمانی ۲۹ساله در زندان میاندوآب به‌دار آویخته شدند.

در این قسمت از برنامه می‌خواهیم ببینیم که موضوع این اعدامها چیست و رژیم چه هدفی را دارد با این اعدامها دنبال می‌کند به طوری که از وقتی پزشکیان را روی کار آوردند ۱۶۶زندانی را تا الان اعدام کردند. علت چیست؟

لطفا به اشتراک بگذارید: