مراسم ۱۱ سپتامبر در نیویورک

 

روز چهارشنبه مراسم ۲۳مین سالگرد حملات ۱۱سپتامبر، در محل بنای یادبود قربانیان این حمله در نیویورک، با حضور مقامات کنونی و پیشین آمریکا برگزار شد.

به‌گزارش رسانه‌های آمریکا در این مراسم جو بایدن و کامالا هریس، دونالد ترامپ و جی‌دی ونس، مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک و رودی جولیانی شهردار نیویورک در زمان حملات ۱۱سپتامبر۲۰۰۱ حضور یافتند.

سی.ان.ان در این رابطه گزارش داد: «رئیس‌جمهور جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس، رئیس‌جمهور قبلی دونالد ترامپ و سناتور جی‌دی ونس بیست و سومین سالگرد حملات ۱۱سپتامبر را گرامی داشتند و به‌نظر می‌رسد در حالی که مردم این فاجعه را به‌یاد می‌آورند، خصومت‌های سیاسی را برای لحظه‌یی به کنار گذاشتند».

آکسیوس گزارش داد: «دونالد ترامپ با جی‌دی ونس و رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک در مراسم یادبود (محل ساختمان تجارت جهانی) صحبت می‌کند».

سی‌بی‌اس نیوز آمریکا نیز در گزارشی نوشت: «در این مراسم چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، آقای بایدن، هریس، مایکل بلومبرگ، ترامپ، ونس و رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک، در یک ردیف ایستاده بودند. جولیانی که اکنون یکی از متحدان نزدیک ترامپ است، در زمان حمله شهردار بود و بلومبرگ در نوامبر ۲۰۰۱ به‌عنوان شهردار انتخاب شد».

لطفا به اشتراک بگذارید: