تروریسم و مماشات دو روی یک سکه

سیاست تروریسم حکومت آخوندی در خارج از خاک ایران، چطور سال‌ها ادامه پیدا کرده و الآن در چه شرایطی قرار دارد؟ اجازه بدید اول آخرین اخبار و موارد رسانه‌یی شده‌ٔ تروریسم حکومت آخوندی رو بررسی کنیم

روز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ اشپیگل آلمان در گزارشی نوشت: «سازمانهای امنیتی کشورهای اروپایی چندین برنامه تروریستی حکومت ایران در اروپا از جمله فرانسه و آلمان رو خنثی کردن»

روز ۱۵ شهریور یک نشریه فرانسوی به اسم «مدیاپارت» در گزارشی درباره کشف یک شبکه ترور آخوندها در اروپا رو منتشر کرد. شبکه‌یی که آخوندها با استخدام جنایتکاران حرفه‌یی در اروپا سازمان داده‌اند تا دشمنان و مخالفان خودشون در اروپا رو به‌قتل برسونن

یورونیوز در گزارش دیگری به‌نقل از اولیویه کریستن دادستان ملی ضدتروریسم فرانسه نوشت: «تروریسم خارجی بار دیگر به یک مسأله واقعی در فرانسه تبدیل شده است» سرویس‌های فرانسوی تأکید کرده‌اند: «سرویس‌های اطلاعاتی حکومت ایران به شیوه ترورهای هدفمند بازگشته‌اند»، چیزی که «برای حدود بیست سال در اروپا مشاهده نشده بود».

گزارش سرویس فرانسوی از این هم فراتر رفته و اسم رابط یک گروه تروریستی وابسته به رژیم با سپاه پاسداران را هم افشا کرده است، بنا به گزارش سرویس‌های فرانسوی فردی به نام «اومیت بی». ، اهل لیون، رابط بین این گروه و نیروی قدس سپاه پاسداران بوده است. به گزارش اداره امنیت داخلی فرانسه، عبدالکریم که یک قاچاقچی مواد مخدر است، پس از آزادی از زندان چندین بار به لیون سفر کرده و «اومیت» به او دستوراتی ابلاغ کرده و به او پول داده است.

اسم عبدالکریم س ۳۴ ساله معروف به کریمو در گزارش سرویس‌های آلمانی هم آمده است. اشپیگل آلمان نوشته: عبدالکریم عضو یک هسته تروریستی است که تروریسم دولتی را در اروپا، به‌نمایندگی از رژیم ایران، انجام می‌دهد.

سازمان امنیت آلمان در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ هم یک گزارش درباره فعالیت‌های جاسوسی رژیم ایران در آلمان منتشر کرده و وضعیت امنیتی آلمان را «پرخطر» ارزیابی کرده بود. در آن گزارش نانسی فزر وزیر کشور آلمان رژیم آخوندها را یکی از سه تهدید اصلی تروریسم و ناامنی در آلمان اعلام کرده بود و مشخصاً از دو نهاد وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران نام برده شده بود.

این فضاحت گسترش تروریسم دولتی آخوندها در انگلستان هم مسأله‌ساز شده. روز ۱۰ شهریور۱۴۰۳ سایت تلگراف نوشت: حکومت ایران افراط‌گرایی را در انگلستان ترویج می‌کند، کاری که باید جلویش گرفته شود. این رسانه انگلیسی با انتقاد به دولت انگلستان افزوده است: شبکه گسترده نیروهای نیابتی رژیم تهران تهدیدی برای ارزش‌های ما است. این شبکه باید به‌شدت به چالش کشیده شود، اما انگلستان در انجام این کار عقب مانده و کم‌کاری دارد. تلگراف نوشته است: هم مدیر کل ام آی فایو (MI5) [سرویس امنیت داخلی بریتانیا] و هم رئیس پلیس مبارزه با تروریسم به تفصیل توضیح داده‌اند: رژیم ایران چگونه به‌دنبال انجام حملات تروریستی در این کشور بوده است.

سال گذشته هم تروریسم افسارگسیخته‌ٔ آخوندها در اسپانیا دست به ترور دکتر آلخو ویدال کوادراس زد که بعد تروریست به هلند گریخت و طبق آخرین اطلاعات این تروریست دستگیر شده

این‌ها نتیجه‌ٔ غذا دادن به تمساحه، وقتی تروریست بمب‌گذار اسدالله اسدی رو معامله و آزاد می‌کنن، وقتی دژخیم حمید نوری رو بعد از محکومیت معامله و آزاد می‌کنن. چه نتیجه‌یی می‌تونه داشته باشه؟ مقاومت ایران بارها هشدار داد که ادامه‌ٔ چنین سیاستی فقط آخوندهای حاکم بر ایران رو در گسترش تروریست جری‌تر می‌کنه و الآن شاهد گسترش تروریسم حکومت آخوندی در اروپا و آمریکا هستیم.

علت چنین شرایطی البته اینه که تروریسم و مماشات دو روی یک سکه هستند

لطفا به اشتراک بگذارید: