بن بست دوگانه مماشات و تروریسم و چشم اندازها

روز ۱۵شهریور ۱۴۰۳ سایت اشپیگل آلمان در گزارش نسبتا مفصلی، گزارش داد  «سازمان‌های امنیتی کشورهای اروپایی چندین برنامه تروریستی دیکتاتوری حاکم بر ایران در اروپا از جمله فرانسه و آلمان را خنثی کرده‌اند»

یک روز بعد یعنی ۱۶شهریور هم یورونیوز گزارش افشاگرانه یک نشریه فرانسوی به اسم «مدیاپارت» در باره کشف یک شبکه ترور آخوندها در اروپا را منتشر کرد. شبکه‌ای که آخوندها با استخدام جنایتکاران حرفه‌ای در اروپا سازمان داده‌اند تا دشمنان و مخالفان خود در اروپا را به قتل برسانند.

یورونیوز یک گزارش هم از اداره امنیت داخلی فرانسه را منتشر کرد که در آن از قول اولیویه کریستن دادستان ملی ضد تروریسم تاکید شده:«تروریسم خارجی بار دیگر به‌یک مساله واقعی در فرانسه تبدیل شده است» سرویس‌های فرانسوی تاکید کرده‌اند:«سرویس‌های اطلاعاتی ایران به‌شیوه ترورهای هدفمند «بازگشته‌اند»، چیزی که «برای حدود ۲۰سال در اروپا مشاهده نشده بود».

این گزارش که مبتنی بر یک گزارش محرمانه است،‌ می‌گوید: «حکومت ایران افراد با سابقه ارتکاب جرم و جنایت را به‌کار می‌گیرد تا دشمنانش از جمله مخالفان حکومت تهران را که به‌اروپا پناهنده شده‌اند ترور کند»

روز ۱۹‌شهریور دبیرخانه‌ی شورای ملی مقاومت از حمله‌ی تروریستی مزدوران اطلاعات رژیم آخوندی  به‌ساختمان انجمن هواداران مجاهدین در سوئد با چند کوکتل خبر داد.

در همان روز خبرگزاری فرانسه با اشاره به‌اطلاعیه‌ی دبیرخانه‌ی شورای ملی مقاومت ایران نوشت: «پلیس سوئد در بیانیه‌یی اعلام کرد که تحقیقاتی را در مورد آتش‌سوزی آغاز کرده است، وستبرگ، سخنگوی پلیس به‌خبرگزاری فرانسه گفت که نمی‌تواند درباره جزئیات نحوه شروع آتش اظهار نظر کند. وستبرگ گفت: «ما هنوز در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم و بازدید فنی در طول روز انجام خواهد شد».

شورای ملی مقاومت ایران در بیانیه خود، عوامل سرویس اطلاعاتی ایران را به انجام این حمله متهم کرد»

با نگاهی به‌سیر تحولات و عملکرد دولت‌های غربی می‌توان دید که دوران دوگانه‌ی مماشات و تروریسم به‌سر آمده و اکنون تروریست‌های نیابتی رژیم آخوندی  در چهره‌ی گانگسترها یا قاچاقچیان مواد مخدر، علاوه بر هدف قرار دادن مخالفان رژیم، امنیت ملی این کشورها را هم به‌خطر انداخته‌اند، موضوعی که راه مماشات با تروریسم رژیم آخوندی  را به‌بن‌بست ختم می‌کند و رژیم آخوندی  باید منتظر عواقب چنین سیاستی باشد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: