آخوند محمود نبویان گفت: پزشکیان دروغگو است!

اخبار ایران وجهان دریک نگاه 

 

۱-با بالا‌گرفتن جنگ گرگ‌ها آخوند محمود نبویان گفت: پزشکیان دروغگو است و بعضی از وزرای پیشنهادی او هم طبق فرمایش اهل بیت قاتل هستند!

سایت حکومتی خبر آنلاین این خبر را با این عنوان منتشر کرد: حمله تند نبویان به رئیس‌جمهوری: حرف پزشکیان کذب بود.

۲-عباس آخوندی از وزرای دولت روحانی با انتقاد به سیاست خارجی پزشکیان گفت: سیاست‌های خارجی اعلامی دولت، با واقعیتها سازگار نیستند و بیشتر لیستی از آرزوها و خیالات هستند، پزشکیان تا دیر نشده سیاست اعلامی را تغییر دهد.

۳-پس از گسترش اعتراض مردم به قطع آب مدارس، آبفای رژیم در تهران اعلام کرد قطع آب مدارس در چارچوب قانون و برای حفاظت از منابع آب زیرزمینی پایتخت است. در حال حاضر آب آشامیدنی دو هزار مدرسه دولتی در تهران هم‌چنان قطع است.

۴-آریا صادق‌نیت عضو سندیکای حکومتی برق وعده استمرار قطع برق در زمستانها را هم داد و افزود قطعی برق برای شهرک‌های صنعتی به سه روز در هفته رسیده است، ۱۷ درصد برق تولیدی کشور در مسیر انتقال، هدر می‌رود، سالانه ۵ درصد افزایش تولید داریم و ۷ درصد افزایش مصرف! امری که باعث می‌شود پیوسته ناترازی (یعنی کمبود) برق ما افزایش یابد.

۵-رسانه‌های حکومتی اعلام کردند گرانی گوشت باور نکردنی شد! طبق داده‌های مرکز آمار، نرخ تورم خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها در مردادماه امسال به بالای ۳۴ درصد رسید و در این میان تورم قیمت گوشت به مرز ۶۰ درصد رسید.

۶-تایمز اسراییل نوشت: شامگاه شنبه ۱۷ شهریور راهپیمایی اعتراضی بزرگی که به‌گفته شاهدان ۵۰۰ هزار نفر در آن شرکت داشتند، در تل آویو برگزار شد. در این راهپیمایی که بزرگترین در نوع خود در تاریخ اسراییل به‌شمار می‌آید، معترضان جاده‌ها را با برافروختن آتش مسدود کردند.

این منبع افزود: خانواده گروگانهای اسراییلی که در این تظاهرات سخنرانی می‌کردند، نتانیاهو را متهم کردند که با اصرار ورزیدن بر حضور در کریدور فیلادلفی، توافق برای آزادی گروگانها را خنثی می‌کند.

۷-رویترز خبر داد: سخنگوی حوثیهای وابسته به رژیم ایران گفت، یک پهپاد آمریکایی را بر فراز حریم هوایی استان مأرب یمن، سرنگون کرده‌اند.

۸-در حالی که نماینده رژیم در سازمان ملل، ارسال موشکهای بالستیک به روسیه را انکار کرد، بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت: موشک و پهپاد به روسیه می‌دهیم و به‌جای آن سویا و ذرت می‌گیریم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا این صادرات احتمال فعال شدن مکانیسم ماشه را به‌همراه ندارد، گفت: بالاتر از سیاهی رنگی نیست! ما به حزب‌الله و حماس موشک می‌دهیم! چرا به روسیه موشک ندهیم؟ نظام در بلوک شرق قرار دارد و ارسال موشک برای روسیه، کمک به «متحد» است.

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: