اظهارات آخوند علم‌الهدی و مختاری در نمایش جمعه

آخوند علم‌الهدی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد در جمعه‌بازار این شهر خواستار اجرای طرح سرکوب زنان به بهانه بدحجابی تحت عنوان لایحه عفاف و حجاب توسط پزشکیان شد.

آخوند علم‌الهدی، امام جمعه رژیم در مشهد -۱۶ شهریور ۱۴۰۳

«خوشبختانه لایحه عفاف و حجاب به مصوبه عفاف و حجاب در آمد، و این مصوبه را شورای نگهبان هم تصویب کرد، و قطعی شد و اینجاست که بعد از ابلاغ مجلس به دولت بایستی آقای رئیس‌جمهور این مصوبه را ابلاغ کنند، و ان‌شاءالله امیدواریم که آقای رئیس‌جمهور در ابلاغ این مصوبه کوتاهی انجام ندهند و این مصوبه رو هر چه زودتر هم ابلاغ کنند، که اجرا بشود، چون مردم متدین ما از یکی از دولتهای گذشته یک خاطره تلخی دارند، مصوبه صیانت آمران به معروف و ناهیان از منکر رو مجلس تصویب کرد و بعد در آن زمان اون آقای رئیس‌جمهور در اون دولت حاضر نشد، این مصوبه رو ابلاغ کنه، آخرش رئیس مجلس ابلاغ کرد. از نظر قانون و این خاطره تلخی شد برای متدینین ما از دولت که این خاطره تلخ رو هنوز هم دارند و انشاالله امیدواریم که این خاطره تلخ دوباره تجدید نشه که در ابلاغ مصوبه عفاف و حجاب خدای‌ نکرده کوتاهی به‌وجود بیاد».

آخوند مختاری امام جمعه رژیم در بیرجند برای پزشکیان و اطرافیان او خط و نشان کشید که نباید از خط خامنه‌ای و نظام خارج شوند.

آخوند مختاری امام جمعه بیرجند – ۱۶ شهریور ۱۴۰۳

«هرکس دوست داره و هر جور دوست داره بیاد در صحنه جامعه و در فتنه هزار و چهارصد و یک از اون آشوب و فتنه حمایت کردن از فتنه‌گران حمایت کردن و بعداً هم اظهار پشیمانی، اما اگر کسی هنوز هم بر همان مواضع ضداسلام و ضدنظام و ضد مردم مؤمن و متدین پایبنده، خواهش می‌کنیم از آقای رئیس‌جمهور که چنین افرادی را در دولت و در پستها و مناصب بکار نگیرند، که این باعث بدنامی خود دولت و خود آقای رئیس‌جمهور و خشم امت اسلامی خواهد شد.

لطفا به اشتراک بگذارید: