پت فالون ـ رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است

اخبار ایران وجهان دریک نگاه 

۱-پت فالون، عضو کمیته های نیروهای مسلح و روابط خارجی کنگره آمریکا در حساب ایکس خود نوشت: رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است  کاهش تحریم ها مسیر اشتباهی است.  آمریکا اکنون بیش از هر زمان دیگری به قدرت و رهبری واقعی نیاز دارد. امیدوارم آنها ببینند که مماشات با یک حکومت دینی فاشیستی مذهبی در ایران کارساز نیست.

۲-کارگران شاغل در پالایشگاه گاز پارسیان و کارکنان شرکت نفت فلات قاره در لاوان علیه وضعیت وخیم معیشتی و سیاستهای چپاولگرانه رژیم آخوندی تجمع کردند

۳-در جریان جنگ گرگ‌ها حسنعلی تقی‌زاده رئیس هیات مدیره سندیکای حکومتی برق به گوشه یی از بحران انرژی اعتراف کرد و گفت:

صادقانه به مردم بگویید اگر با این دست‌فرمان جلو برویم سال آینده ناترازی به ۲۵ هزار مگاوات می‌رسد، الکی نگویید مصرف مردم زیاد است!

۴-پس از افشای وام‌خواری در سازمان بورس و بانک‌های رژیم، کانال صابرین نیوز سپاه پاسداران نوشت: ده مدیر شرکت مس ایران وام دو و نیم میلیاردی با بهره ۴ درصد گرفتند اما سازمان بازرسی سکوت کرد!  

۵-هادی کسایی‌زاده روزنامه‌نگار حکومتی با اشاره به وام دو و هفت‌دهم میلیاردی عشقی رئیس سازمان بورس ، یک فقره فساد میلیاردی دیگر رقبایش را رو کرد و نوشت: رئیس بورس برای خودش و رفقایش ده سال،‌ ماهی ۴۰ میلیون تومان پاداش تصویب کرده است.

۶-بر مبنای آمار سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات ، قیمت هر متر مربع خانه درتهران به ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. بر این مبنا،‌ قیمت یک خانه ۵۰ متری بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ هزار تومان است که معادل ۵۱ سال دستمزد یک کارگر حداقلی بگیر است.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: