آثار شقه و شکاف در باند خامنه‌ای

با روی کار آمدن پزشکیان، آثار شقه و شکاف در درون حاکمیت آخوندی بیرون زده است، خامنه‌ای تلاش کرده با کابینه‌ای که بیشتر به لحاف ۴۰ تکه شبیه است، باندها و مافیاهای رژیم را به تفاهم برساند، اما هر روز جنگ و جدال‌ها به‌خصوص در درون باند خودش بیرون می‌زند.

آخوند پناهیان روضه‌خوان بیت خامنه‌ای در هراس از گسترش ابعاد شقه و شکاف در رژیم به روزنامه کیهان حمله کرد. تلگرام چند ثانیه با عنوان حمله پناهیان به روزنامه کیهان این خبر را منتشر کرد:

«اصلا انگار روزنامه‌های که با خرج دولت ساخته و پرداخته میشن از کیهان گرفته تا اطلاعات از جمهوری اسلامی تا هر جمهوری غیراسلامی اینها حق ندارند بیایند دوقطبی بازی بکنند چون از جناح مخالف هست من فقط انتقاد می‌کنم درب این روزنامه را ببنند چون از اون جناح هست یا از این جناح هست، بخدا این روشهای پلیدیه این باید اصلاح بشه آقا دروغ گفتن نشر اکاذیب توی یک روزنامه کار بدی است محاکمه‌اش هم می‌کنند من به شما عرض می‌کنم نشر اکاذیب این‌قدر بد نیست بد است‌ها مطلقاً ولی زشتیش به اندازه دوقطبی‌سازی نیست»

اما کیهان خامنه‌ای هم به آخوند پناهیان تاخت که داری به جبهه خودی شلیک می‌کنی!

یکی از به‌اصطلاح نویسندگان کیهان به نام ایمانی نوشت: سخنان پناهیان نسنجیده و ناروا بود و نشان می‌دهد این خطیب محترم! دچار خطای تشخیص شده و به سمت جبهه خودی شلیک کرده است. وی در ادامه پناهیان روضه‌خوان خامنه‌ای را شلاق‌کش کرده که مفهوم دوقطبی را نمی‌داند، و نمی‌فهمد که تحریف و تشکیک و تخریب محکمات انقلاب اسلامی! را نباید با دوقطبی سازی اشتباه گرفت.

نویسندهٔ کیهان آخوندی در پایان خطاب آخوند پناهیان نوشت: سخن اخیر آقای پناهیان، بی‌انصافی بود و امید که ایشان، این اظهارنظر نسنجیده را که احتمالاً از سر سهو لسان بوده، جبران کند.

یعنی به زبان معکوس راه را برای ندامت و «غلط کردم» گویی پناهیان باز می‌کند، اما شرایط حاکمیت آخوندی، در هر موضوعی فوق بحرانی است، در این شرایط باندهای نظام هر روز بیشتر و بیشتر به جان هم خواهند افتاد به مصداق ضرب‌المثل، وقتی زمین سفت می‌شود، گاوها به هم شاخ می‌زنند!

لطفا به اشتراک بگذارید: