گزارش و تصاویر دیدنی از پاراالمپیک پاریس - روز نهم

در روز نهم مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، ورزشکاران از سراسر جهان با دست‌آوردهای چشمگیری به رقابت پرداختند و مدال‌های بسیاری به دست آوردند. در زیر جزئیات برخی از برجسته‌ترین ورزشکاران و دست‌آوردهای آنان ارائه شده است:


شنا:

الی مارکس از ایالات متحده آمریکا، یکی از درخشان‌ترین چهره‌های مسابقات شنا، با کسب ۳ مدال طلا در رشته‌های مختلف، خود را به‌عنوان یکی از برترین ورزشکاران روز نهم معرفی کرد​.

پاپی ماسکیل از بریتانیا نیز در مسابقات شنا با کسب ۳ مدال عملکرد بسیار درخشانی داشت. او در رشته‌های مختلفی از شنا شرکت کرد و توانست در هر سه رویداد به مدال دست یابد​ .

تالی کرنی از بریتانیا با کسب ۲ مدال طلا، نمایش قابل توجهی داشت و به‌عنوان یکی از موفق‌ترین ورزشکاران بریتانیا در این روز شناخته شد​ .

الکس پورتال از فرانسه، با کسب ۳ مدال طلا در مسابقات شنا به یکی از ستاره‌های بزرگ کشور میزبان تبدیل شد و توانست افتخارات زیادی را برای فرانسه به ارمغان بیاورد​.

دو میدانی:

ورزشکاران چینی هم‌چنان در دو میدانی درخشیدند، به‌خصوص چن مینی و فنگ پنگ‌فنگ که هر کدام با کسب مدال‌های طلا، به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند. چین هم‌چنان یکی از قوی‌ترین تیم‌های حاضر در این مسابقات بود​.

ورزش‌های پارا شنا:

کارولینا گومس سانتیاگو از برزیل نیز در مسابقات پارا شنا موفق به کسب دو مدال طلا شد و نشان داد که برزیل نیز در این رشته از قدرتهای مهم است​ .

این مسابقات هم‌چنین شاهد حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف و رشته‌های متنوع بود که هر یک در جایگاه خود درخشیدند و با کسب مدال‌های مختلف توانستند نام خود را در تاریخ پارالمپیک ثبت کنند. ورزشکاران کشورهای مختلفی هم‌چون فرانسه، بریتانیا، چین، برزیل و ایالات متحده آمریکا از جمله قهرمانان روز نهم بودند و مسابقات هیجان‌انگیزی را رقم زدند.

 

News Archives - IWBF - International Wheelchair Basketball Federation

 

Argentina ends Brazil's dominance in blind football and advances to  Paralympic final against France – Winnipeg Free Press

 

Vanessa Low defends Paralympic title smashing world record

 

Who is Kapil Parmar? India's First Para-Judo Medal Winner at Paralympics  who used to run a tea Stall - myKhel

 

Paralympics 2024 Schedule For Day 9, Friday, September 6: India's Paris  Olympic Games Fixtures for today - myKhel

 

لطفا به اشتراک بگذارید: