نمونه‌هایی از جیغ بنفش و خشم‌ و کین رژیم اعدام و قتل‌عام پس از انتشار گزارش جاوید رحمان

نمونه‌هایی از جیغ بنفش و خشم‌ و کین رژیم اعدام و قتل‌عام
پس از کنفرانس بین‌المللی حقوقدانان و پس از انتشار گزارش جاوید رحمان
دربارهٔ جنایات سبعانه رژیم، قتل‌عام و نسل‌کشی مجاهدین

تلویزیون رژیم: 
جاوید رحمان پس از شش سال به مأموریتش پایان داد
تصاویر او حالا در کنار مریم رجوی دیده شده است

 

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم:
جاوید رحمان خدمات متعددی به سازمان مجاهدین خلق کرده
و انتظار نمی‌رفت که در گردهمایی مجاهدین خلق شرکت نکند

مجری رژیم: خبرگزاری رسمی رژیم، سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم، همسویی جاوید رحمان که تا چند هفته قبل گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق‌بشر رژیم ایران بود را  با مجاهدین خلق  مورد انتقاد قرار داد.
ناصر کنعانی نوشت: جاوید رحمان خدمات متعددی به سازمان مجاهدین خلق کرده است و انتظار نمی‌رفت که در گردهمایی مجاهدین خلق شرکت نکند.
همسویی آشکار او با این گروه تحت عنوان گزارشگر ویژه سازمان ملل بارها به مقامات سازمان ملل اعلام شده بود.
وی به‌تازگی در گردهمایی ضدایرانی این گروهک مجاهدین شرکت کرده است.

روزنامه حکومتی فرهیختگان وابسته به ولایتی مشاور خامنه‌ای نیز نوشت: جاوید رحمان کمتر از یک ماه از پایان مسئولیتش به‌عنوان مهمان ویژه در نشستی حاضر شد که مجاهدین به‌مناسبت گزارش پایانی رحمان در سمت گزارشگر ویژه سازمان ملل در پاریس برگزار کرده بودند.
جاوید رحمان در گزارشهای خود به اعدام‌های سال ۱۳۶۷اشاره کرده و این موضوع را به‌عنوان یکی از نقض‌های جدی حقوق‌بشر در تاریخ ایران مورد بررسی قرار داده است.
روزنامه فرهیختگان افزود: تداوم رویکردهای جاوید رحمان در اظهارات مای ساتو ژاپنی، گزارشگر ویژه جدید سازمان ملل در امور حقوق‌بشری ایران نشان می‌دهد مقامات این نهاد به ظاهر بی‌طرف بین‌الملل شاید برای کاهش نزاع با نظام چهره‌های شناخته شده را از جلو تریبون کنار بزنند، اما در رویکردهای ضد نظام خود تغییر جهت نداده و با افراد جدید مسیر تقابلی پیشین را ادامه می‌دهند.

 

سخنگوی مجاهدین خطاب به رژیم کف بر دهان و مزدوران مویه‌کنانش گفت:

به وضوح پیداست که رژیم و مزدورانش در زمینه آزادی بیان حتی تحمل یک سخنرانی گزارشگر سازمان ملل را در خارج از ایران را هم ندارند. چه رسد به داخل ایران و سرخ‌ترین نام که نام مجاهدین است. درست به همین دلیل باید بند از بند این رژیم گسست. عجالتاً مانند روزگار خمینی می‌توانید در داخل و خارج کشور در یک کر هماهنگ با یکدیگر دم بگیرید که «امت نالان... سوی جماران»!

ضمناً شرکت حقوقدانان برجسته بین‌المللی دیگر مانند رئیس دیوان بین‌المللی جنایی را هم در کنفرانس حقوقدانان از یاد نبرید تا زمان رسیدگی به جنایت‌هایتان در دادگاه بین‌المللی فرا برسد.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: