گزارش و تصاویر دیدنی از پاراالمپیک پاریس - روز هشتم

در روز هشتم پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، مسابقات متنوعی در رشته‌های مختلف برگزار شد که چندین لحظه مهم و جذاب را در خود جای داد. در ادامه به برخی از این نتایج و رویدادها اشاره می‌کنم:

شنا: مسابقات شنا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این روز بود. کیلین پورتال از فرانسه توانست در رشته ۱۰۰ متر آزاد S۱۲ به فینال راه یابد و رکورد جهانی جدیدی در این رشته ثبت کند. این دستاورد یکی از نقاط اوج مسابقات بود و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

دوچرخه‌سواری: در رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیست، یان رهم از آلمان در رشته پرش طول t۶۴ برای چهارمین بار مدال طلا کسب کرد. همچنین در بخش پرتاب دیسک F۴۱، راولا تیلیلی از تونس توانست با عملکرد قوی خود، هشتمین مدال طلایش را به دست آورد​.

والیبال نشسته: در والیبال نشسته زنان، تیم برزیل موفق شد تیم رواندا را شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند. این پیروزی نمایانگر قدرت و هماهنگی تیم برزیل در این رشته بود​.

تیراندازی: مسابقات مقدماتی در تیراندازی ۱۰ متر تفنگ بادی SH1 نیز برگزار شد. این مسابقات یکی از مهیج‌ترین بخش‌های رقابت‌ها بود که به آمادگی دقیق و تمرکز بالای شرکت‌کنندگان نیاز داشت​. 

به طور کلی، این روز پر از رویدادهای مهیج و لحظات تاریخی بود که نشان از توانمندی و اراده بی‌نظیر ورزشکاران پارالمپیک داشت. 

 

Paris 2024 Paralympics: Dharambir, Pranav Soorma complete historic day for  India

 

Paris 2024 Paralympic Games highlights of 4 September: Germany's Markus  Rehm 'the Blade Jumper' dominates to win gold, team USA's Oksana Masters  defends Para cycling gold

 

2024 Paris Wheelchair tennis Paralympics: British team Results & Highlights  | LtA

 

India At Paris Paralympics, Day 8 LIVE Updates: Quest For 25th Medal  Begins; Mixed team Shooters, Archers In Focus

Paris Paralympics 2024 Day 7 Highlights: Dharambir and Pranav Soorma bag  gold and silver respectively in Men's Club throw - the Economic times

 

PARALYMPICS 2024: Ramphadi and Sithole claim quad-doubles bronze medal

 

Paris 2024 Paralympics - Latest News, Schedules & Results

 

Paris Paralympics 2024: Results and winners for September 3-4 | News.az

لطفا به اشتراک بگذارید: