گزارش و تصاویر دیدنی از پاراالمپیک پاریس - روز ششم

در روز ششم پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، ورزشکاران در رشته‌های مختلف رقابت‌های هیجان‌انگیزی را تجربه کردند و مدال‌های ارزشمندی به دست آمد. 

نتایج کلی روز ششم:

    بریتانیا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با کسب چندین مدال طلا، همچنان در جایگاه دوم جدول مدال‌ها قرار دارد. از جمله موفقیت‌ها، پیروزی در پارا قایقرانی، دوومیدانی و تیراندازی بود. بریتانیا در قایقرانی موفق به کسب طلا در کلاس PR1 مردان شد و همچنین در پارا دوچرخه‌سواری ترکیبی موفق به کسب طلا و نقره شد.
    چین همچنان در صدر جدول مدال‌هاست و موفقیت‌هایش در شنا و تیراندازی پارالمپیک ادامه دارد. چین با مجموع ۸۷ مدال شامل ۴۳ طلا، صدرنشین است.
    آمریکا نیز عملکرد خوبی داشت و چندین مدال در شنا و پارا تیراندازی به دست آورد و در جایگاه سوم جدول مدال‌ها قرار دارد.


نتایج کلیدی:

پارا قایقرانی:
در رشته قایقرانی پارا، بریتانیا موفق به کسب مدال طلا در کلاس PR1 مردان شد. بنجامین پریچارد توانست با سرعتی فوق‌العاده از رقبای خود پیشی بگیرد و با یک فاصله قابل توجه طلا را به دست آورد. اوکراین نیز مدال نقره را کسب کرد و استرالیا به مدال برنز رسید​ 

شنا:
در مسابقات شنا، بریتانیا موفقیت‌های زیادی داشت. از جمله الیزابت چالیس که در کلاس S۳ زنان، در رشته ۵۰ متر کرال پشت، مدال طلا را به دست آورد. همچنین، لوییز فیدلز در رشته ۱۰۰ متر قورباغه کلاس S۱۴، با شکست رقبای برزیلی، طلا را برای بریتانیا به ارمغان آورد​ 

پارا تیراندازی:
تیم ترکیبی بریتانیا در تیراندازی با کمان موفق به کسب طلا در مسابقات تیمی ترکیبی شد. ناتان مک‌کویین و جودی گرینهام که هفت ماهه باردار بود، توانستند با نتیجه ۱۵۵-۱۵۱ تیم ایران را شکست دهند و مدال طلا را به خانه ببرند​ .


بچیا :
استیون مک‌گوایر از بریتانیا موفق شد در فینال بچیا (BC4) مردان، ادیلسون چیکا از کلمبیا را شکست دهد و مدال طلا را کسب کند. این پیروزی با نتیجه ۸-۵ به دست آمد و او با پرچم بریتانیا پیروزمندانه جشن گرفت.

پارا دوومیدانی:
در رشته دوومیدانی، جان پیکاک از بریتانیا برای رقابت در فینال ۱۰۰ متر کلاس t۶۴ آماده شد و پس از کسب مدال برنز در توکیو، به دنبال مدال طلا در پاریس بود

جدول مدال‌ها:

چین همچنان با ۴۳ مدال طلا در صدر جدول قرار دارد. پس از آن، بریتانیا با ۲۹ مدال طلا و آمریکا با ۱۳ مدال طلا در جایگاه‌های دوم و سوم قراردارد.

 

 

India's Day 6 Schedule At Paralympics 2024 On September 6: Eyes On Avani  Lekhara, Archers & Para Athletes

 

Medals for women in wheelchair rugby at Paralympics, pregnant archer wins  gold and triathlon begins | AP News

 

Paralympics Paratriathlon results: ALL the medal winners at Paris 2024 -  Elite News - tRI247

 

New Lifetime best and 6th place finish for Deaten Registe in SB14 100m  Breaststroke Final - Paralympics

 

Paris 2024 Paralympic Games highlights of 2 September: Susana Rodriguez,  Claudiney Batista dos Santos and Bobirjon Omonov win consecutive gold medals

 

PARALYMPICS DAY 6: SEPtEMBER 3-4 PREVIEW

 

2024 Paris Paralympic Wheelchair tennis: British team Results & Highlights

 

Alexis Hanquinquant, during the Paralympic triathlon test event, in Paris on August 19, 2023.

 

Paralympic Games - All results from Day 4

لطفا به اشتراک بگذارید: