جنایات تازه نیروی انتظامی

در جنایتی تازه نیروی جنایتکار انتظامی یک هموطن را به وحشیانه‌ترین شکل بازداشت می‌کند و تلاش می‌کند تا او را در صندوق عقب ماشین جا بدهد،

هم‌چنان که در این ویدئو دیدیم، تصاویر بواقع تکان‌دهنده است، اما رژیم آخوندی و نیروهای سرکوبگرش همین است و تازه این بخش کوچکی از جنایات آنان است که توسط دوربین‌ها ضبط می‌شود،

این تصاویر خشم مردم ایران را برانگیخت و نیروی انتظامی رژیم برای ماله‌کشی به این جنایت اطلاعیه‌یی صادر کرد که در آن آمده است:

گوینده: مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم در اطلاعیه‌یی با اشاره به برخورد نامتعارف و غیرحرفه‌یی واحد گشت پلیس با یک معتاد متجاهر خبر از توبیخ عوامل حاضر در صحنه داد

در این اطلاعیه آمده عوامل واحد گشت در اقدامی غیرحرفه‌یی و نامتعارف به جهت آلوده نشدن درون خودرو قصد انتقال وی به صندوق عقب برای بردن به کمپ را داشتند

پس از این اظهارات سخیف انتظامی رژیم، سخنگوی مجاهدین به رانندگان تهرانی توصیه کرد تا یادشان باشد که اگر روزی خواستند خامنه‌ای و رادان را سوار کنند، به جهت آلوده نشدن خودرو صندوق عقب را برای آنا باز کنند و بعد خودرو را آب بکشند!

اما هر از چند گاهی تصاویری از جنایات نیروهای سرکوبگر رژیم منتشر می‌شود، جنایاتی که قلب هر انسانی را تکان می‌دهد، حال تصور کنید که در بازداشتگاهها و سیاه‌چال‌های این رژیم پلید چه بر سر جوانان این مملکت می‌آوردند.

یک جوان به نام کمیل ابوالحسنی اهل شهسوار روز نهم شهریور در یکی از بازداشتگاههای در شهرستان تنکابن به‌قتل رسید، وی ۳۲ ساله بود یک دختر ۹ ساله داشت. رژیم هیچ توضیحی به خانوادهٔ کمیل نداده است.

پیکر کمیل روز شنبه در زادگاهش در روستای توساکوتی در امامزاده یحیی به خاک سپرده شد

خبرگزاری سپاه پاسداران روز شنبه دهم شهریور بازداشت و مرگ کمیل ابوالحسنی در زندان را تأیید کرد.

به گفته شاهدان مأموران رژیم اجازه رؤیت پیکر کمیل را به خانواده‌اش ندادند.

او در روز ۳۰ شهریور در قیام ۱۴۰۱ به‌خاطر آتش زدن کیوسک نیروی انتظامی دستگیر شد و ۳ ماه در زندان بود. اما پس از آزادی نیز به‌طور مستمر برای اعتراف‌گیری احضار می‌شد و مأموران سرکوبگر آگاهی او را تحت فشار و ضرب و شتم قرار می‌دادند.

نمونهٔ بعدی قتل سید محمد میرموسوی در پاسگاهی در اطراف لاهیجان. اینها جدیدترین جنایات رژیم در کشتار جوانان در بازداشتگاههاست، آن هم به فجیع‌ترین شکل.

اما بسیاری از زندانیان در بازداشتگاههای این رژیم کشتار شدند، مهسا امینی در شهریور ۱۴۰۱ در بازداشتگاه به‌قتل رسید و البته خونش جرقه قیامی شد که ماه‌ها ادامه داشت و ضربات مهلکی بر خامنه‌ای وارد کرد.

جواد روحی از دستگیر شدگان قیام سال گذشته در زندان نوشهر به شکل مشکوکی به‌قتل رسید.

در جریان قیام ۹۶ هم به یاد داریم که رژیم بسیاری را در زندانها کشت و اعلام کرد که آنها خودکشی کردند، سینا قنبری، سارو قهرمانی، وحید حیدری و کیانوش زندی در جریان قیام ۹۶ بازداشت و در زندان کشتار شدند.

زهرا بنی‌یعقوب، زهرا کاظمی، ابراهیم لطف‌اللهی و ستار بهشتی از جمله کسانی بودند که در بازداشتگاه رژیم به‌قتل زیر شکنجه‌های وحشیانه به‌قتل رسیدند.

رژیم آخوندی، رژیم قتل و کشتار و شکنجه است، بدون آن مطلقاً امکان ادامهٔ حیات ندارد تا این رژیم هست این چرخهٔ جنایت کشتار هر روز ادامه خواهد داشت.

لطفا به اشتراک بگذارید: