موج حملات به پزشکیان رئیس‌جمهور ارتجاع

گفتگو با حمید اسماعیل‌زاده

روزنامه حکومتی کیهان دیروز نوشت: «بازگشت غیر قانونی اخراجیهای قانونی آقای پزشکیان! با کدام توجیه؟!» امروز هم این حملات ادامه پیدا کرده.  

روزنامه حکومتی هم‌میهن درباره بازگشت ظریف به کابینه پزشکیان نوشت: گمانه‌زنیها درباره نحوهٔ بازگشت ظریف به معاونت راهبردی، صدور حکم حکومتی از سوی رهبری است.

رسانه حکومتی خبرآنلاین نیز نوشت: به نظر می‌رسد بازگشت ظریف با لابی‌های پنهان با لایه‌های بالای نظام و نهادی ذی‌ربط در این حوزه حل شده است. حتی اگر همان ساعتهای بازگشت ظریف به کابینه، حمید رسایی در توئیتی این اقدام را خلاف قانون بداند و برای پزشکیان خط و نشان بکشد.

آخوند رسایی مجلس رژیم در همان روز اعلام بازگشت ظریف در حساب ایکس خود نوشته بود: در صورت صحت ادعای ظریف و ابقای وی در جایگاه معاونت، مطابق قانون، اولاً این حکم معاونت راهبردی کان لم یکن (یعنی باطل) و ثانیاً مرتکب (یعنی آقای پزشکیان) به محرومیت از حقوق اجتماعی درجه۵ ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی (۵ تا ۱۵ سال محرومیت) محکوم می‌شود.

در رسانه ها و اظهارات کارگزاران رژیم یکسری مخالفتها با پزشکیان شاهد هستیم در این قسمت از برنامه می‌خواهیم ببینیم که  این مخالف خوانیها به چه صورت هست و موضوع چیست؟ 

لطفا به اشتراک بگذارید: