موشکاف - کابینه پرفضاحت عظما که توسط رئیس‌جمهور لو داده شد

موشکاف: سلام دوستان سلام رفقا، بریم ببینیم بعد از چند روز هو و جنجال، بالاخره اصطبل  ولایت چه جوری به وزرای زرشکیان که همون کابینه عظی باشه رأی موافق داد؟:

پزشکیان ـ مجلس ارتجاع ـ ۳۱مرداد

بدون هماهنگی ما کاری نکردیم چه با پایین کمیته‌ها چه با بالا با کسانی که باید ما هماهنگ می‌کردیم امکان نداره کسی رو ما اینجا آورده باشیم. با همه اون کسانی که باید توافق کنیم سازمانهای امنیتی ما سپاه، خود سازمان اطلاعات و همه اون کسانی که باید با همدیگه توافق کنیم، توافق کردیم اینجا عرضه کردیم.

موشکاف: هاهاهاها تو که داری لو میدی، تیزتر بگو منظورت هماهنگی با کیه؟

پزشکیان ـ مجلس ارتجاع ـ ۳۱مرداد

وزیر ارشاد که دیگه اصلاً نمی‌آمد آقا بهش دستور داده آمده، حالا دیگه من نمی‌خواهم این حرفها را بزنم، چرا من را وادار می‌کنید؟ مثلاً حرفی بزنم ایشون‌رو صدا کردم اومد صحبت کردم هی می‌گفت نه نه رفت. رفتم خدمت آقا، گفتم آقا این لیست هست اینها هستند گفت اون نیآمد گفتم اون نیآمد همان جا تلفن را گرفت گفت بهش بگید پاشه بیاید. یعنی اینجوری نیست من نمی‌خواهم من می‌خواهم هماهنگ شدیم آمدیم اینجا شما بپذیرید از ما همه این عزیزان را. خانم صادق را اصلاً خود آقا گفتند که باشه. آخه چرا دارید من را وادار می‌کنید یک چیزهایی که نباید بگویم بگم؟ همه این عزیزان با هماهنگی با تفاهم آمدند اینجا. دیگه من رو وادار نکنید بروم توی جزئیات قضیه. رأی بدهید ما برویم دولت را تشکیل بدهیم.

موشکاف: از این بهتر نمی‌شد لو داد که، تو نظام ولایت، انتخابات و دولت و مجلس، همش حرف مفت و کشکه، در ضمن، بهتر از اینم نمی‌شد سرتاپای این نظام رو به‌گند کشید، ببنید صدای جک و جونورای ولایت چه جوری در اومده:

‌آخوند رسایی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۳۱مرداد

بعد از هزینه بی‌سابقه‌ای که آقای پزشکیان از رهبر انقلاب در تأیید کابینه خودش کرد، همه کابینه معرفی شده ایشان از مجلس رأی گرفت.

کیهان خامنه‌ای ـ پاسدار شریعتمداری ـ یکم شهریور

فرموده بودند که در انتخاب تمامی وزرا با رهبر معظم انقلاب «‌هماهنگی‌» شده است! این ادعای ایشان بلافاصله به‌دستاویز و بهانه‌یی برای دشمنان تابلودار نظام تبدیل شد که با استناد به‌اظهارات آقای پزشکیان، مردم‌سالاری و جایگاه مجلس و حتی اختیارات رئیس‌جمهور را در جمهوری اسلامی ایران به زیر بکشند!

خضریان ـ عضو مجلس ارتجاع ـ نقل از نامه صالح امیری ـ ۳۰ مرداد

جمله نامه‌ایشان است: اگر بنا بوده از اول یک‌نفر از صندوق رأی بیرون بیاید، پس چرا مردم را به تمسخر می‌گیرند؟ چرا این همه هزینه به نظام تحمیل می‌کنند؟

ثابتی منفرد ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۸مرداد

عوارضشو متوجه هستید چیه؟ کااگر اینه که آقا مجلس را تعطیلش بکنید

موشکاف: راست میگه دیگه این زبون‌بسته، اما رفقا اگه قرار مجلس تعطیل بشه، دولت هم باید تعطیل بشه، قضاییه جلادا هم باید تعطیل بشه، اما رفقا اینا که دکون و نون دونی خودشونو که تعطیل نمی‌کنند. کل این نظام تعطیل باید گردد و زیر خاک باید گردد! هاهاهاها، دوستان عزت زیاد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: