بشنوازایران از سه شهر کرمان و اصفهان و تهران

داود از اصفهان

می خواستم در مورد روی آوردن آخوندا به اعدام جوانان بگم حتماً شما هم می‌دونید که توی همین هفته یک قلم ۲۹نفر را با هم اعدام کردند که البته به نظر من این آماری هست که بیرونی می‌شود خیلی از اعدامها را هم در سکوت خبری انجام می‌دهند. البته خامنه‌ای هم فکر کرده که می‌تواند با اعدام جامعه را سرکوب بکنه و جلوی قیامو بگیره در حالیکه کور خونده جامعه‌یی که قیام ۱۴۰۱ را پشت سر گذاشته دیگر مرعوب اعدام و سرکوب نمی‌شه اتفاقاً انگیزه مردم را برای قیام بیشتر می‌کنه.

اما واقعیت این هست که کانون‌های شورشی جواب دندان‌شکنی به این اعدامها دادند و فعالیت‌هایشان را ما همین روزها از سیمای آزادی داریم می‌بینیم. پس از همه مردم می‌خواهیم که بهbکانون‌های شورشی به پیوندند تا هر چه سریع‌تر بساط ظلم این آخوندا را بر کنیم.

میثم از کرمان

من میثم هستم از کرمان. همان‌طور که می‌دونید در سراسر کشور اعتراضات به‌طور مستمر ادامه داره چرا که مردم ایران به چیزی کمتر از سرنگونی و آزادی راضی نیستند. رژیم بعد از شکستش در جنگ‌افروزی در غزه و بعد از هلاکت جلاد رئیسی حتی به‌اعتراف خود سران این رژیم خیلی ضعیف‌تر شده به این خاطر از ترس قیام روزانه دست به جنایت بیشتری می‌زند. جواب این رژیم تنها در آتش است

همین الآن اینها مثل سگ به جون هم افتادند تا چه برسه به این‌که با هم بخوان کار بکنند در کنار هم باشند. این خودش نشان از عمیق‌تر شدن شکاف و باز شدن راه قیام است.

اشکان از تهران

من اشکان هستم از تهران یک جوان ۱۸ساله که تازه با مجاهدین و مقاومت ایران آشنا شدم. در ایران بواسطه وجود دیکتاتوری ولایت‌فقیه مردم با بحرانهای زیادی مواجه هستند از بحران تأمین غذای روزانه گرفته تا پوشاک و مسکن و تحصیل و کار و سایر مشکلات به‌خصوص جوانان مثلا تحصیل در ایران کاملاً پولی شده و خیلی از جوانان قادر به‌ادامه تحصیل نیستند خیلی از دانشجویان برای مخارج تحصیل و خرجهای روزانه هم کار می‌کنند هم درس میخونند. چون مشکل اینه که ما با یک حاکمیت دزد و فاسد و غارتگر و اختلاس‌گر به‌اسم دیکتاتوری ولایت‌فقیه مواجه هستیم نه قادر هست مشکلی رو حل بکنه نه میخواهد که مشکلی رو حل بکنه.

چاره همه مشکلات در سرنگونی این رژیم و برقراری جمهوری دموکراتیک است ما کانون‌های شورشی و مردم می‌توانیم و باید با کمک هم سال ۴۰۳ رو به سال سرنگونی آخوندها و آزادی تبدیل بکنیم.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: