موشکاف - شقه وشکاف راه بازکن سرنگونی است

موشکاف: سلام دوستان، سلام رفقا، بی‌مقدمه بریم ببینم، در این سگ دعوایی که بر سر لاشهٔ کابینه درگرفته چه خبر؟ اول ببینیم اون یارو که زرشکیان به جای عبدل مبدلیان معرفی کرده تو اصطبل ولایت چی گفته:

خبرگزاری تسنیم (رژیم) ـ عراقچی ـ ۲۲مرداد

جهان بینی من همان جهان بینی دوران خدمتم در سپاه است و تغییر نکرده است و بنده جزو باند نیویورکی‌ها نیستم". عراقچی در ادامه این جلسه با بیان این‌که "قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی لازم‌الاجرا است و ما باید از آن تبعیت کنیم.‌"، عنوان کرد؛ "اگر مذاکرات شرافتمندانه رخ دهد طبق قانون راهبردی عمل خواهیم کرد و با قانون راهبردی می‌توان مذاکرات را پیش برد"

موشکاف: این الاغچی یه چیزو خوب اثبات کرد این‌که الحق یه پاسدار دبشه! رفقا دیدین چطور خنجرو تا دسته فرو کرد تو پشت مم جواد و شیخ فری؟ این همون کسیه که برجام از ذهنش نمی‌افتاد، اما دروغ و خنجر و خیانت تو خون این جونوراش ملاحظه کنین:

عارف ـ معاون اول پزشکیان ـ ۲۲مرداد

جامعه ما از نظر روانی آمادگی زعامت، هدایت و رهبری زنان را نداره این یک واقعیتی است در خانه همین است. ما بر این باوریم که در نظام معنوی و ارزشی ما صندلیها عوض میشه مسئولیتها هیچ فرق نمی‌کنه. به همین دلیل هم یک الگویی از همکاری و توجه به دولتهای قبل در راهبرد آقای دکتر پزشکیان هست.

موشکاف: بعله، رک و پوست کنده داره میگه، حالا ما یه حرفای کشکی راجع به زنان و جوانان تو سیرک انتخابات زدیم شما چرا باورتون شد، الگوی ما همون الگوی خبیثیه، بعله، حالا به حرفای هم باندیای  خودش گوش کنین:

دیدار نیوز ـ مجله خبری ـ ۲۲مرداد

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با انتقاد شدید از این فهرست گفت برخی از اعضای کابینه نه نسبتی با اصلاحات دارند و نه حتی به رویکرد اعتدالی نزدیک هستند برخی دیگر هم شهره هستند به ضدیت با هر تغییر و اصلاحی. جواد امام گفت: فهرست پیشنهادی کابینه آقای پزشکیان ادامه سکان‌داری نظامیان و شبه‌نظامیان بر سیاست و عدم تغییر رویکردهای امنیتی نسبت به فعالان سیاسی در داخل نظام است.

تلگرام تحکیم ملت ـ قمیشی ـ ۲۱مرداد

تبریک به آنها که رأی ندادند! احساس کردم همه آنها که رأی نداده‌اند شم سیاسی قویتری از ما که به آقای پزشکیان رأی دادیم داشته‌اند. اما جا دارد این کابینه پیشنهادی را قبل از هرکس به مقام معظم رهبری، سپس به آقای شریعتمداری، آقای جلیلی، آقای جبلی و آقای قالیباف، هم‌چنین ائمه جمعه سراسر کشور تبریک بگویم!

موشکاف:بعــله آخه کابینه، کابینه خود عظیه، اما، کار این رژیم چه با کابینه خبیثی چه با کابینهٔ عظما، به جایی نمی‌رسه و جنگ‌وجدال و سگ دعواها راه رو برای دشمنان برانداز صاف می‌کنن. دوستان عزت زیاد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: