خانم مریم رجوی بار دیگر خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف ماشین اعدام در ایران شد

۱-خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت خامنه‌ای با کشتار روز‌افزون زندانیان در صدد است نظام منحوس ولایت فقیه را از سرنگونی محتوم و بن‌بست‌های مرگبار نجات دهد. اما به‌عکس، این خونریزی‌های بی‌حساب تنها خشم مردم و جوانان میهن را برای سرنگونی این رژیم مضاعف می‌کند.

خانم مریم رجوی بار دیگر خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای نجات جان زندانیان محکوم به‌اعدام و توقف ماشین اعدام در ایران شد و تاکید کرد سکوت و بی‌عملی، نه تنها دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران را در ادامه جنایت و کشتار در ایران بلکه در ادامه ترور و جنگ‌افروزی در منطقه و جهان تشویق می‌کند.

۲-واشنگتن پست طی مطلبی درباره فعالیت‌های تروریستی رژیم در خاک اروپا و آمریکا نوشت: رژیم ایران سال‌هاست در حال توطئه و فعالیت‌های تلافی‌جویانه خشونت‌آمیز علیه آمریکاست و مقامات ارشد سابق از جمله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را هدف قرار داد.

واشنگتن پست افزود: رژیم ایران یا عواملش که به ایران سفر کرده‌اند، سعی کرده‌اند مردان ضارب را از باندها یا گروه‌های جنایتکار جذب کنند. آنها از ابزارهای تجاری پیچیده برای جلوگیری از شناسایی در ایالات متحده استفاده کرده‌اند، اما، در هر مورد، به دست FBI افتاده‌اند. آخرین طرح ضدترور رژیم ایران توسط وزارت دادگستری در ۶ اوت فاش شد.

۳-به گزارش خبرگزاری فرانسه آمریکا، پس از هک شدن کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، تهدید کرد که رژیم ایران را به‌دلیل دخالت در انتخابات مورد مؤاخذه قرار می‌دهد. و دانت پاتل، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا گفت: تلاشهای اخیر رژیم ایران برای مداخله در انتخابات بوده است.

۴-پنتاگون اعلام کرد: ۸ سرباز آمریکایی در حمله پهپادی هفته گذشته در سوریه مجروح شدند. ژنرال پت رایدر سخنگوی نیروی هوایی آمریکا گفت: آمریکا بر این باور است که این حمله توسط نیروهای مورد حمایت رژیم ایران انجام شده است.

۵-جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا گفت: ترور اسماعیل هنیه در تهران ثابت کرد که حتی خامنه‌ای نیز در پایتخت خود در امان نیست و اگر رژیم ایران به‌شدت به اسراییل پاسخ ندهد، اعتبار خود را در منطقه به خطر می‌اندازد

۵-اسکای نیوز عربی گزارش داد: در عملیات هدفمند پهپادی اسراییل به یک خودرو در منطقه برعشیت در جنوب لبنان، دو تن از اعضای حزب‌الله به‌قتل رسیدند .

۷-اکسپرس خبر داد: پزشکیان، در اظهاراتی که احتمالاً دیپلماتها را نگران می‌کند، به نخست‌وزیر انگلستان گفت: «حق» دارد که به اسراییل به‌خاطر ترور رهبر حماس در تهران حمله کند.

۸-باقری سرپرست وزارت‌خارجه رژیم، در مراسمی که به‌مناسبت ترور هنیه برگزار می‌شد، گفت: حق ذاتی و مشروع جمهوری اسلامی هست که اقدام متقابل در مقابل صهیونیستها انجام بدهد.

۹-علی جنتی وزیر ارشاد سابق رژیم گفت: فضاحتی بالاتر از این نیست که یک سرتیپ نیروی انتظامی آن هم با تخصص پلیس راهور را با زد و بند به‌عنوان وزیر کشور معرفی کنید. واقعاً این اندازه قحط الرجال وجود دارد.

۱۰-آخوند پورمحمدی با حمله به پزشکیان گفت: دیگران او را اداره خواهند کرد. یک تفکر منسجم برای اداره کشور ندارد. نه تجربه دارد و نه قدرت جمع بندی. آیا پزشکیان دو تا ملاقات سطح سیاسی داشته است؟فقط مدیر یک بیمارستان بودن و معاون وزیر بهداشت یا مقطعی وزیر بهداشت بودن؛ این‌که نمی‌شود مسائل کشور را حل کرد .

۱۱-سایت حکومتی رویداد۲۴ خبر داد: کمیته انتخاب وزیر ورزش و جوانان اسامی ۹ نامزد را برای این سمت نهایی کرده بود ولی احمد دنیا مالی نماینده فعلی انزلی در مجلس که نامش در این فهرست وجود نداشت به‌عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان برای اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی شد.

۱۲-خبرگزاری رویترز خبر داد: مطالعه‌ای که روز دوشنبه با استفاده از اطلاعات کاوشگر ناسا به‌نام مارس اینسایت منتشر شد، شواهدی از وجود آب مایع در زیر سطح مریخ را نشان می‌دهد. این اطلاعات نشان می‌دهد که چه اتفاقی ممکن است برای اقیانوس‌های باستانی مریخ افتاده باشد.
مطالعات زمین‌شناسی نشان می‌دهد که سطح سیاره بیش از ۳میلیارد سال پیش دارای دریاچه‌ها، رودخانه‌ها و اقیانوس‌ها بوده است.
این مطالعه هم‌چنین نشان داد که مخازن بزرگ آب مایع در شکستگی‌های ۱۱.۵کیلومتری تا ۲۰ کیلومتری زیر سطح مریخ وجود داد.

لطفا به اشتراک بگذارید: