شکنجه وحشیانه خیابانی یک نوجوان افغان توسط وحوش جنایتکار خامنه‌ای


انتشار ویدئویی از ضرب و شتم وحشیانه یک نوجوان افغان توسط وحوش نیروهای سرکوبگر انتظامی در شبکه‌های اجتماعی موجی از انزجار در میان هم‌میهنان ایجاد کرد.
مأموران رژیم در روستای آبسرد دماوند روی دست و پا و گردن این نوجوان که کم شنواست و در تکلم هم مشکل دارد، نشستند که بر اثر آن مهره‌های گردن این نوجوان دچار شکستگی شد.
به گفته خانواده وی، حال این نوجوان خوب نیست. .

لازم به یادآوری است که روحانی و خامنه‌ای در خرداد ۱۳۹۹ با وقاحت آخوندی در مورد خشونت پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان آمریکا در ماجرای جرج فلوید فرصت را مغتنم شمرده و بی‌دنده و ترمز به بهره برداری از آن برای سرپوش گذاشتن بر سرکوب خونین قیام آبان ۹۸ و بیش از ۱۵۰۰ شهید آن پرداختند.  

خامنه‌ای جنایتکار ۱۴خرداد ۱۳۹۹:
«اینی که مثلا فرض بفرمائید یک پلیسی با خونسردی تمام زانویش را بگذارد روی گردن یک سیاهپوستی و همین‌طور نگه دارد و فشار بدهد تا اون جان بدهد اون التماس کنه استغاثه کنه این هم خونسرد بنشیند روی آن و فشار بدهد چند تا پلیس دیگر هم وایستند تماشا کنند و هیچ اقدامی نکنند این یک چیزی نیست که جدیداً به‌وجود آمده باشد این یک طبیعت آمریکا این است این کاریست که آمریکایی‌ها با تمام دنیا تا حالا می‌کردند با افغانستان همین کار رو کردند با عراق همین کار رو کردند با سوریه همین کار رو کردند با خیلی از کشورهای دنیا قبلها با ویتنام همین کارها رو کردند. 
این اخلاق آمریکاست این طبیعت حکومت آمریکاست امروز این جوری خودش را نشان می‌دهد اینی که مردم حالا شعار می‌دهند که ما بگذارید نفس بکشیم یا نفس نمی‌توانیم بکشیم که شعار مردم آمریکا امروز شده در ایالتها و تظاهراتهای وسیع شهرهای مختلف» .

منتهای هزل و ابتذال در اظهارات این آخوند شیاد را ببینید:  
آخوند روحانی درمراسم افتتاح نیروگاه برق ۱۵خرداد ۹۹: «مردم به تبلیغات بیگانه توجه نکنند بیگانگانی که هر روز کم آبروتر و بی‌آبروتر می‌شوند این افتتاح‌ها یک پاسخ قاطعی به آمریکا و اسراییل هست. برای این‌که آنها به‌خوبی بدانند در شرایطی که وضع آمریکا در یکی از بدترین روزهای تاریخ سیاسی و اجتماعی آمریکا را ما شاهد هستیم و می‌بینیم چه ظلم بزرگی به سیاه پوستان می‌شود چه ظلم بزرگی می‌شود به آنهایی که در آمریکا زندگی می‌کنند و از کشورهای دیگر مهاجرت کردند… ما اظهار همدردی می‌کنیم نسبت به همه مردم آمریکا که امروز در خیابان‌ها هستند و دارند تظاهرات می‌کنند و به‌شدت محکوم می‌کنیم جنایاتی که امروز در آمریکا دارد واقع می‌شود! و کاخ سفیدی که فرمان این جنایتها را صادر می‌کند! … شرم‌آور هست رئیس‌جمهوری که می‌خواهد علیه ملت خودش اقدام بکند دست به کتاب آسمانی می‌برد و انجیل را بلند می‌کند».  
خامنه‌ای جنایتکار ۱۴خرداد ۹۹: «آمریکایی‌ها به توفیق الهی به لطف الهی با رفتارهای خودشون رسوا شدند… 
به‌خاطر همین خصوصیات فسادی که در دستگاه حاکمه آمریکا وجود داره اون که اونجا اینم که وضع اداره مردم اینهم برخورد با مردم زبانشون هم دراز است مردم رو می‌کشند و با جنایت با جنایت واضح و آشکار خودشون را نشان می‌دهند و عذرخواهی هم نمی‌کنند درعین‌حال زبانشون هم دراز است می‌گویند حقوق بشر اون مردم سیاهی که اونجا کشته شد ظاهراً بشر نبود و حقوقی نداشت و اینجوریست بهرحال به‌نظر من ملت آمریکا من قبلاً هم یک وقت گفتم الآن هم می‌گویم ملت آمریکا احساس خجلت و سر افکندگی می‌کند از حکومتهای خودش و از این حکومتی که امروز در آمریکا هست واقعاً جا داره که ملت آمریکا احساس سر افکندگی کند.

مسعود رجوی :
خدا لعنت کند و به کیفر دنیا و عذاب آخرت گرفتار کند هر کس را که به سیاهان آمریکا و آفریقا و مسلمانان میانمار و اهل غزه و لبنان و سوریه و عراق و یمن و افغانستان ستم کرد و می‌کند و خواهد کرد.  

اما بگویید ببینیم که بود آنکه پناهندگان افغانی را زد و در منتهای قساوت به رودخانه افکند؟  
که بود آنکه به روی خودرو مهاجران افغان آتش گشود و برخی از آنها زنده زنده در آتش سوختند؟  
۱۵خرداد ۹۹: آیا از یاد برده‌اید که وحوش ولایت در عراق تحت امر قاسم سلیمانی عراقیان بی‌گناه به ویژه اهل تسنن را در جرف الصخر چگونه زنده به گور می‌کردند و یا در الانبار به رودخانه می‌انداختند؟  
تابستان ۹۳ دستکم ۱۵۰۰ تن از فرزندان ایران را چه کسی در قیام آبان کشت؟  
قتل عام مجاهدین و دیگر زندانیان در سال ۶۷ را چه کسی انجام داد؟  
قتل عام مجاهدین مجاهدین مجروح و دست بسته در اشرف در شهریور ۹۲ را چه کسی انجام داد؟

لطفا به اشتراک بگذارید: