سرکوب زنان به بهانه آخوند ساخته بدحجابی

نیروی سرکوبگر انتظامی رژیم اعلام کرد: که مأموران پلیس راه موظف به اجرای قوانین مربوط به سرکوب زنان به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی شده است.

به گزارش رسانه‌های حکومتی، حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در مورد این‌که پلیس راهور برای کشف حجاب وظیفه‌یی دارد یا خیر گفت: مقوله طرح عفاف و حجاب به تمامی یگانها و پلیسهای تخصصی ابلاغ شده است و پلیس راهور در این زمینه مسئولیت دارد.

اقدام مأموران گشت سرکوبگر ارشاد در حمله به دختران نوجوان در تهران که فیلم آن به‌طور گسترده منتشر شد، رژیم آخوندی را وادار به اعتراف و موضع‌گیری کرد.

سایت حکومتی انصاف نیوز ۱۶ مرداد نوشت: مریم عباسی می‌گوید در حالیکه دختر ۱۴ ساله‌اش همراه دوستش در حال مخفی کردن خود پشت پست برق بوده‌اند تا دیده نشوند «ون گشت ارشاد» سراغ آنها می‌آید و با خشونت آنها را سوار ون می‌کند طوری که سر دخترش به پست برق کوبیده می‌شود.

وی می‌افزاید: وقتی ساعت ۸ شب به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کردم دخترم را با صورتی زخمی، لب‌های ورم کرده، گردن کبود، لباس پاره پاره و صدایی که در نمی‌آمد دیدم.

دادستان نظامی رژیم در تهران در وحشت از پیامدهای انتشار این فیلم گفت: بازپرس هیچ دستور یا مجوزی برای تحویل فیلم حادثه به شاکی یا وکیل وی و یا انتشار آن در رسانه‌ها صادر نکرده است. بازپرس صرفاً دستور استخراج فیلم برای ثبت در پرونده را صادر کرده است. فیلم منتشر شده، از زاویه‌یی متفاوت از فیلمِ موجود در پرونده است. برای رسیدگی به شکایت خانواده دختر نوجوان، شعبه ویژه بازپرسی تعیین شده است.

لطفا به اشتراک بگذارید: