بازتاب ترور اسماعیل هنیه در رسانه‌های حکومتی

محمد جواد لاریجانی تئوریسین شکنجه و سنگسار در رژیم: ما این‌جا غیرتمان زیر سؤال رفته، یک دولت متجاهر آمده مهمان ویژه ما را که با پاسپورت دیپلماتیک در این کشور بوده و مصونیتهای کاملاً بین‌المللی دارد، مورد تهاجم قرار داده پاسخ این بسیار سخت خواهد بود.

محسن میردامادی از مهره‌های باند مشارکت: ترور بهت‌آور اسماعیل هنیه دردناک بود و پاسخ می‌طلبد. مؤثرترین ‎پاسخ کوبنده به ‎اسرائیل، شناسایی و قطع‌ید عوامل ‎نفوذی است که تا مغز استخوان نظام نفوذ کرده‌اند. سراغ منتقدان و معترضان نروید؛ نفوذیها از کسانی هستند که فریاد «‎مرگ بر اسرائیل» آنها تا ‎تل‌آویو می‌رسد.

سایت حکومتی خبر آنلاین: ما نباید از بحث جاسوسها در نهادهای حساس غافل شویم، بالاخره چه کسانی به اطلاعات دسترسی داشته‌اند که اسماعیل هنیه کجاست و چه وقت می‌رود و چه وقت استراحت می‌کند، این را چه کسانی می‌دانسته‌اند که این باید بررسی شود و نباید از نقش نفوذیها، مغفولان، مرعوبان و مجذوبان داخلی، غافل شویم.

سایت حکومتی تلگرام تحکیم ملت: شرایط بسیار پیچیده است، پاسخ دادن در این زمان می‌تواند برای ایران پیامدهای ناگواری داشته باشد و از سوی دیگر پاسخ نداندن هم نشان از ضعف تلقی می‌شود. این اتفاق نشان داد که اسراییل تا کجای کشور نفوذ کرده، برای پاسخ نباید عجله کرد. عجله در پاسخ همان چیزی است که اسراییل منتظر آن است!

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان: انتقام سخت، فلج‌کننده و بدون فوت وقت و در کوتاه‌ترین فاصله زمانی باشد. دهها کانون راهبردی و مراکز اطلاعاتی و نظامی آمریکا به آسانی در تیررس ما قرار دارند. عین‌الاسد، پایگاه ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در سواحل بحرین و شناورهای آمریکایی حامل سوخت و کالا در خلیج‌فارس و دریای عمان می‌توانند هدف قرار گیرند.

روزنامه حکومتی جمهوری نوشت: اصلی‌ترین آسیب، وجود عوامل نفوذی در داخل خودمان است. این‌که رژیم صهیونیستی می‌تواند موشک خود را از پنجره اتاق خواب اسماعیل هنیه در نقطه کاملاً حفاظت‌شده‌ای در تهران عبور بدهد و او را به‌شهادت برساند، هیچ مفهومی غیر از این ندارد که این رژیم جنایتکار در داخل خودمان عوامل نفوذی دارد. ما برای مصون ماندن از ترورها اقدام به یک پاکسازی ریشه‌یی در مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی خودمان نمائیم. از انتقام گرفتن مهم‌تر، بستن راههای نفوذ دشمن در هوا و زمین و شناسایی و مجازات عناصر وابسته است.
کانال رسمی صابرین نیوز متعلق به سپاه پاسداران نوشت:

با توجه به اشراف اطلاعاتی اسراییل و آمریکا، این ترور در هر نقطه دیگری از جمله در قطر ممکن بود، اما انتخاب زمان (یعنی بعد از تحلیف رئیس‌جمهور جدید نظام) و مکان (یعنی قلب تهران)، با هدف زیر سؤال بردن قدرت اطلاعاتی نظام بوده است.

علی ربیعی از معاونین پیشین وزارت اطلاعات گفت: ترور مهمان مراسم تحلیف پزشکیان، شلیکی شوم به شکوه انتخاباتی ایران بود.
روزنامه حکومتی هم میهن با عنوان ترور در قلب تهران نوشت: هنوز مشخص نیست که این ترور به چه صورت اتفاق افتاده است. گزینه‌های مختلفی برای منشأ شلیک مطرح می‌شود که فکر کردن به هر کدام، نشان می‌دهد یکی از دیگری تلخ‌تر هستند. در هر کدام از این گزینه‌ها، سیستم پدافندی زیر سوال است 

  سایت حکومتی اعتماد آنلاین: از انتقام گرفتن مهم‌تر، بستن راههای نفوذ دشمن در هوا و زمین و شناسائی و مجازات عناصر وابسته است که از آن غفلت می‌کنیم، همان ایلی کوهنهای وطنی که با فریبکاری تا بالاترین سطوح نفوذ می‌کنند و عوامل اصلی ترورها هستند.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: